טבע חוגגת 111 שנה - ו-111 מנהלים שלה בכנס בים המלח

מנהליה הבכירים של טבע דנו בתוכניות העבודה של החברה לשנת 2012 ■ המנכ"ל המיועד ג'רמי לוין: במרכז העשייה של טבע צריך לעמוד הלקוח והמשתמש כבעל העניין העיקרי

מנהלי טבע הבכירים מהמדינות שבה היא פועלת ברחבי העולם התכנסו בישראל לדון בתוכניות העבודה של החברה לשנת 2012. בכנס השתתפו חברי הנהלת החברה, מנהלי מדינות, מנהלי התחומים והעסקים של טבע וחברי דירקטוריון טבע שבאו לדון פנים אל פנים ולהתמודד עם האתגרים המטרות והיעדים לשנת העבודה של 2012 ומעבר לה.

במוקד הכנס עמדו תוכניות העבודה אל מול המגוון המתחדש של עסקים במודל העסקי של טבע, שבעבר התבסס על העסק הגנרי ובשנים האחרונות הפך למגוון הרבה יותר עם הכניסה של מוצרים ייחודיים נוספים על הקופקסון, בנישות חדשות בצנרת המוצרים בבעלות טבע, וכן עם השקתו של המיזם בתחום המוצרים ללא מרשם עם חברת P&G, מיזם שנועד להרחיב משמעותית את האחיזה של החברה המשותפת בעולם ה-OTC.

יו"ר החברה פיליפ פרוסט קרא במהלך הכנס למנהלי טבע בכל העולם לפתוח לחשוב מחוץ לקופסה מתוך הנחה שרק מחשבה יצירתית תשמור על מעמדה של טבע כחברה מובילה בעולם תחרותי ודינאמי.

שלמה ינאי, מנכ"ל טבע, בחר להתרכז בדבריו לאורך הכנס בשני נושאים, פיתוח אסטרטגיה ויישומה מצד אחד ובטיבה של המנהיגות ובהבדל שבינה לבין ניהול מצד שני. ינאי אמר שהאסטרטגיה היא החוט המקשר בין חזון החברה לבין מימוש מטרותיה, בין החלום והתעוזה לבין התוצאות וההישגים בשורה התחתונה.

המנכ"ל המיועד של טבע, ג'רמי לוין, העומד להיכנס לתפקידו בתחילת מאי השנה, פרש לראשונה בפני מנהלי החברה את תפיסת עולמו הניהולית והמקצועית וטען כי במרכז העשייה של טבע צריך לעמוד הלקוח והמשתמש כבעל העניין העיקרי.

לוין קרא לעמיתיו להצטרף אליו לתהליך המרתק של עיצוב עתידה של טבע, והודה למנהלי טבע ולשלמה ינאי בראשם על קבלת הפנים החמה ועל שיתוף הפעולה הצמוד בתהליך הלמידה שלו את החברה.

הכנס שנערך השבוע באחד המלונות לחוף ים המלח תחת הכותרת "111 שנים של הצלחה", הביא את המשתתפים, 111 במספר, לערוך בין היתר ביקור מרגש בפארק הלאומי מצדה.