הזמנות ב-12 מיליון דולר לנובה מיצרניות פאונדרי בעולם

החברה מצפה לספק את המערכות במהלך הרבעון הנוכחי והרבעון הבא ■ גבי זליגסון: "שוב הראינו שהגמישות המובנית בצי הכלים הקיים שלנו מספקים מענה מנצח"

נובה דיווחה היום (ב') כי קיבלה הזמנות ב-12 מיליון דולר להאצת המעבר לייצור בטכנולוגיית 20-30 (X2) ננומטר. מדובר בהזמנות ממספר לקוחות - יצרניות FOUNDRY ברחבי העולם. החברה מצפה לספק את המערכות במהלך הרבעון הנוכחי והרבעון הבא.

במסגרת ההזמנות תספק נובה מוצרים מהדור המתקדם ביותר, המספקים תמיכה מלאה באתגרים המורכבים של בקרת תהליכים בטכנולוגיות ממוזערות אלה. המוצרים שיסופקו כוללים את הגרסה המתקדמת ביותר של תוכנת NovaMARS למידול תלת מימדי, וגרסאות משודרגות של פלטפורמות קיימות אצל הלקוחות.

גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה: "המחויבות ארוכת הטווח שלנו ללקוחותינו דורשת מאיתנו לספק מכשירי מדידה חדשים ומתקדמים במקביל ליכולות משודרגות על הכלים הקיימים, ובכך להגן על השקעות קודמות של לקוחותינו במוצרים שלנו. שוב הראינו שהגמישות המובנית בצי הכלים הקיים שלנו, בשיתוף עם כלים חדשים ויכולות חדשות, מספקים מענה מנצח לאתגרי הטכנולוגיה העומדים בפני לקוחותינו, ומאפשרים להם החזר השקעה מיטבי".