ח"כ אחמד טיבי בפייסבוק: "עזה חזקה - היא תחזיק מעמד"

על רקע ההסלמה בדרום ותקיפת מטוסי צה"ל בעזה, ח"כ טיבי כתב פוסט בפייסבוק שעורר תגובות נזעמות ■ ח"כ דני דנון: "טיבי חצה כל קו אדום אפשרי, אסור לנו לשתוק יותר לתא הטרור שמתפתח בכנסת ישראל"

לאחר שהפוסטים של ג'ודי שלום ניר מוזס בפייסבוק ובטוויטר עורר סערה בעניין ההסלמה בדרום, גם פוסטים של ח"כ אחמד טיבי מוסיפים דלק למדורה. טיבי כתב בסוף השבוע האחרון, עת התחילו מטחי הרקטות מכיוון עזה על ישראל ובעקבותם תקיפה של מטוסי צה"ל ברצועה: "עזה חזקה - היא תחזיק מעמד".

הפוסט זכה ליותר מ-600 "לייקים" ולכ-250 תגובות, רובן מתלהמות ומשמיצות את ח"כ טיבי, תוך שימוש בניבולי פה חריפים.

אחמד טיבי
 אחמד טיבי

אחמד טיבי
 אחמד טיבי

טיבי עצמו לא נבהל מהמשמיצים והגיב בשרשרת התגובות כי "יש להגיע להפסקת אש משני הצדדים. חיי אדם קודמים ישראלים ופלסטינים מעל לכל".

אחמד טיבי
 אחמד טיבי

בעקבות דבריו של ח"כ טיבי בפייסבוק, ח"כ דני דנון פנה ליועץ המשפטי לממשלה בכדי לפעול להרחקתו של ח"כ טיבי מהכנסת: "טיבי חצה כל קו אדום אפשרי, במדינה אחרת הוא כבר היה יושב מאחורי סורג ובריח עד סוף ימיו. מיליון אזרחי ישראל חיים תחת אש של טרוריסטים קיצוניים ברצועת עזה וטיבי בוחר לשבח את פעולות המחבלים - כל הקווים האדומים נחצו", אמר.

"אסור לנו לשתוק יותר לתא הטרור שמתפתח בכנסת ישראל. על השב"כ לבדוק את כל פעולותיו של טיבי, ועליו להיות מורחק מכל מידע מסווג בכנסת בשלב הראשון, ולאחר מכן להיות מודח על רקע תמיכה במאבק מזויין נגד מדינת ישראל", אמר דנון והדגיש: "דבריו של טיבי מקבלים תהודה רחבה בעולם הערבי ומעודדים את הטרור בעזה להמשיך ולשגר טילים על יישובי הדרום".

עם קשר או בלי לתגובות שקיבל, ח"כ טיבי כתב עוד פוסט בפייסבוק אתמול בלילה, ובו גישה יותר "פוליטיקלי קורקט": "מאחל הצלחה למאמצים להביא להפסקת אש משני הצדדים..חיי אדם פלסטינים וישראלים מעל לכל.די!stop it!!".

אחמד טיבי
 אחמד טיבי