מזור קיבלה הזמנה ראשונה בסין לשלוש מערכות רובוטיות

בהתאם להסכם ההפצה תהיה Cicel אחראית על קידום תהליכי אישור מערכות ה-Renaissance של מזור מול ה-SFDA הסיני

חברת מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, דיווחה היום על קבלת הזמנה ראשונה מסין, לאספקת שלוש מערכות רובוטיות לניתוחי עמוד שדרה, מסוג Renaissance, בצירוף תשלום ראשון בגין ההזמנה האמורה וזאת כחלק מחתימת הסכם בלעדי להפצת מוצריה בשוק הסיני באמצעות חברת Cicel.

במסגרת הסכם ההפצה, Cicel אף התחייבה לפעול מול ה-SFDA (הרשות הרגולטורית הסינית המקבילה ל-FDA האמריקני) לקידום וקבלת כל האישורים הרגולטורים הנדרשים עבור מערכת ה-Renaissance בסין.

Cicel תעשה שימוש במערכות שהזמינה ממזור לבניית תשתית שיווקית למערכת בקרב מעצבי דעה בשוק הסיני ולטובת קבלת האישורים הרגולטורים, ולהערכת מזור תהליך זה יארך כשנתיים. אספקת המערכות איננה מיידית ותיפרס על פני תקופה בכפוף לעמידה של Cicel בתנאים נוספים שנקבעו בהסכם ההפצה.

מערכת ה- Renaissance הינה הדור החדש והמתקדם של מערכות הניווט לניתוחי עמוד שדרה של מזור, לה אישורי מכירה בארה"ב ובאירופה. Cicel פועלת בבייג'ין מאז 1996 והינה מפיץ מוביל למכשור רפואי מתקדם בסין המתמחה במוצרים לתחומי האורתופדיה, ניתוחי עמוד שדרה, אנדוסקופיה וניתוחים כלליים, לצד התמחויות נוספות. ל-Cicel הסכמי הפצה וקשרי עבודה מבוססים לאורך שנים עם בתי חולים וארגוני בריאות מובילים בסין.

"לשם כניסה נכונה ומוצלחת לשוק הסיני וניהול אפקטיבי של המהלכים הרגולטורים אל מול ה-SFDA נדרש להסתייע בחברה מקומית ו- Cicel הינה השותפה הטובה ביותר עבור מזור", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה. "ל- Cicel קשרי עבודה עם בתי החולים וארגוני הבריאות המובילים בסין. כמו כן, ל- Cicel תשתית שיווקית מבוססת וענפה לקידום השיווק של המערכות הרובוטיות שלנו בקרב מעצבי דעה בשוק הסיני. אנו שמחים מאד לקדם את כניסת החברה לשוק אסטרטגי וצומח זה באמצעות שיתוף הפעולה החשוב עם Cicel".