אחיו התאום של דניאל מעוז: "אשקול צעדים נגד עורך דינו"

ניר מעוז, אחיו התאום של החשוד ברצח הוריו, אמר כי ישקול צעדים משפטיים נגד סנגורו של דניאל, עו"ד דוד ברהום, לאחר שזה ניסה להאשים אותו במעשה הרצח

פרשת רצח בני-הזוג מעוז בירושלים: ניר מעוז, אחיו התאום של החשוד ברצח דניאל מעוז, העיד הבוקר (ג') בבית המשפט המחוזי בירושלים ואמר כי ישקול צעדים משפטיים נגד עורך דינו של אחיו - כך דווח בגלי צה"ל.

במהלך הדיון פנה ניר מעוז לעו"ד דוד ברהום ואמר לו: ״איך אתה מעיז? אני נפגע עבירה. אני לא סתם עד - רצחו את ההורים שלי".

כזכור, בשבוע שעבר טען סנגורו של דניאל מעוז כי אחיו התאום ניר הוא זה שרצח את ההורים. במהלך חקירתו הנגדית של ניר פנה אליו עורך הדין והטיח בו: "אני אומר לך שאתה רצחת את ההורים שלך". לאחר האירוע אמרה האחות תמר: "דני הונה את המשפחה שנים ארוכות, והוא ממשיך לעשות את זה גם היום בבית המשפט".

היום, בעדותו, התייחס ניר לדברים. "ההתנהגות של הסנגור נראית לי כבדיחה. אני עדיין חש עוגמת-נפש שלא תיאמן", אמר. "גם לפני הדיון וגם אחריו נאמרו דברים בתקשורת שפשוט לא ייאמנו, ואני לא רוצה להכניס את התקשורת לבית המשפט.

לאחר העדות בה האשים אותו סנגורו של אחיו באשמה לרצח, כתב ניר מכתב בו נאמר: "אני מוכן שיתנו לי הזדמנות להדגים עליו מה הייתי עושה אם היה תוקף אותי באופן שהיה מסכן את החיים שלי". היום התייחס לדבריו, ואמר כי לא התכוון לכך באופן מילולי. "זה מתוך זעם. אני חושב ששמתם לב שאנחנו משפחה מאד עדינה ולא מתפרצת", אמר.