רייטינג: ליגת העל בכדורגל שמרה על יציבות בסיבוב השני

שני סיבובי הליגה רשמו נתון רייטינג ממוצע זהה בערוץ 1, של קרוב ל-9% ■ המשחק אמש בין הפועל ת"א לעירוני קריית-שמונה הביא רייטינג של 8.1%

ההתמודדות הנועלת של העונה הרגילה בליגת העל בכדורגל אמש (א') - בין סגנית המוליכה הפועל תל-אביב לבין האלופה הנכנסת עירוני קריית-שמונה - הביאה לערוץ 1 רייטינג של 8.1% בקרב משקי-הבית היהודיים, נתון המשקף צפייה של 218 אלף צופים בממוצע.

זהו הנתון הנמוך ביותר בחודש האחרון לשידורי "המשחק המרכזי" ברשות השידור, מאז המפגש במחזור ה-25 בין ק"ש להפועל ב"ש (6.6%). הרייטינג הממוצע של ליגת העל בעונת 2011/12 עומד כעת על 8.9%, נתון כמעט זהה לזה שהביאה הליגה בעונה הקודמת.

בחלוקה לפי סיבובים, ניתן להבחין בכך שהליגה שומרת על יציבות בכמויות הצופים שלה: הרייטינג הממוצע לסיבוב השני של הליגה שכאמור הסתיים אמש עומד על 8.84%, לעומת 8.94% שנרשם בסיבוב הראשון. כעת תעבור הליגה לפורמט של פלייאוף עליון ופלייאוף תחתון (7 מחזורים נוספים).

אתמול היה המשחק הראשון שאותו משדר בעונה הנוכחית יורם ארבל, שחזר לעבוד בערוץ 1, במקומו של השדר הקבוע עמית הורסקי. דני נוימן המשיך בעמדת הפרשן.

המשחק באצטדיון בלומפילד ביפו נערך ללא קהל, בעקבות עונש שהטיל בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על הפועל תל-אביב, כשרק נשים וילדים מתחת לגיל 13 הורשו להיכנס לתחומי המגרש.