טאואר מרחיבה הייצור; הערכות: ההכנסות יגדלו ל-10 מ' ד'

e2v עוברת לייצור המוני של משפחת מוצרים חדשים המבוססים על פלטפורמת ה-CIS הייחודית והמתקדמת של טאואר

טאואר הודיעה היום (ד') כי חברת e2v, המובילה בפיתוח וייצור בתחום רכיבים אלקטרוניים מתקדמים ותתי מערכות, מגדילה את היקף הייצור של מספר מוצרים המבוססים על טכנולוגיית ה-CIS של טאואר, מול החברה.

השבבים מיועדים למערכות וחיישנים מובילים בשוק המצלמות התעשייתיות ומערכות בקרת תהליך והדמיה, והם משלבים תכנון CMOS בביצועים גבוהים המאפשרים הפחתה משמעותית של עלויות הייצור תוך שיפור יישומי המצלמות.

"העלייה בייצור מצד הלקוח המדובר - תגדיל את הכנסות טאואר ל-10 מיליון דולר בשנה, בתוך שנתיים", העריך היום גורם בשוק בשיחה עם "גלובס".

משפחת המוצרים החדשה תצטרף לקו מוצרים שכבר מיוצר בהיקף רב במתקן הייצור של טאואר. לפי חברת המחקר Yole Development, שוק חיישני התמונה לבקרת תהליך צפוי לגדול ולהגיע ל-88 מיליון דולר בשנת 2015 עם קצב צמיחה שנתית של 23%.

"אנו שמחים על בחירתנו בטאואר כשותפה לפיתוח וייצור מוצרינו, בעודנו מגדילים את הייצור של מוצרים עבור שוק חיישני התמונה המתקדם. הטכנולוגיה הייחודית שהם מציעים ואיכות הייצור מאפשרים יצירת פתרונות עם ביצועים גבוהים בעלות חסכונית", אמר פרנסואה טורה, מנהל חטיבת high performance imaging solutions business ב-e2v.

"אנו ממשיכים לפתח עם לקוחותינו את הדור הבא של פתרונות CIS על מנת לענות על הצרכים הגוברים בתחום. אנו מעריכים מאוד את היכולות המתקדמות והגמישות של טאואר-ג'אז, אשר עונים על כל דרישותינו תוך שילוב ייחודי של תהליכים טכנולוגיים, מומחיות בתחום חיישני התמונה, התאמה אישית ותמיכת לקוח מצוינת", אמר.