מניית היום: חתמה על הסכם הזמנות בחו"ל - ומזנקת 6%

בריינסוויי קיבלה הזמנות ראשונות ממפיץ אשר עובד עם החברה בצ'ילה ■ מדובר בהסכם לאספקה של 6 מערכות של מכשיר החברה, אחד מהם באופן מיידי

חברת בריינסוויי מזנקת היום (ב') במהלך המסחר בבורסת ת"א, לאחר שדיווחה כי קיבלה הזמנות ראשונות ממפיץ אשר עובד עם החברה בצ'ילה, וזאת לאחר שחתמה עמו זה מכבר על הסכם לשיווק והפצה של מכשיריה.

מדובר בהסכם לאספקה של 6 מערכות של מכשיר החברה - מערכת אחת תסופק באופן מיידי ותשמש את המפיץ לצורך קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים בצ'ילה ויתר 5 המערכות תסופקנה עם קבלת האישור האמור.

המערכות תשמשנה את המפיץ לביצוע טיפולים בהתוויות שפורטו בהסכם (דיכאון, סכיזופרניה, דיכאון בי-פולרי, פרקינסון, ותסמונת פוסט טראומטית) וזאת על פי תכנית שיווק שתוסכם בין המפיץ לחברה.

להערכת בריינסווי, הספקת המערכות תתבצע במהלך הרבעון השני של שנת 2012 וכי מערכות אלו צפויות להתחיל להניב לחברה הכנסות החל מהרבעון השני של 2012 לאחר הקמת מרפאה ייעודית לטיפול ב-Deep TMS, שמקים המפיץ בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים בצ'ילה.

ההזמנות הראשונות הן במסגרת הסכם הפצה בלעדי של מכשיר ה-Deep TMS למשך 10 שנים. כמות המכשירים המינימלית במשך התקופה תהיה 455 מכשירים.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסווי מסר כי "לאחר המעבר למשכנה החדש והמרווח החברה מוכנה לעבור לשלב המכירות של מוצריה ברחבי העולם תוך השענות על מערך ייצור רחב וחדש. ההזמנות הראשונות בצ'ילה הן תוצאה של מאמצי שיווק והפצה שהחברה עושה במספר ארצות ברחבי העולם".