מנהל המחקר העולמי במיקרוסופט מגיע לביקור ראשון בארץ

מנהל המחקר יבוא כחלק ממשלחת של 25 איש מבכירי מיקרוסופט העולמי לישראל על מנת להשתתף בשני כנסים שמארגנת מיקרוסופט ישראל ■ הכנסים ייערכו ב-22 וב-23 באפריל

משלחת של 25 מבכירי מיקרוסופט העולמית תגיע לישראל בחודש הבא כדי לקחת חלק בשני כנסים שמארגנים מרכז המו"פ של מיקרוסופט בארץ ומיקרוסופט ישראל. גולת הכותרת תהיה ביקורו הראשון בישראל של ריק ראשיד, מנהל המחקר העולמי של מיקרוסופט, שיעמוד בראש המשלחת.

ראשיד הגיע למיקרוסופט ב-1991 ומאז שנת 2000 הוא אחראי על גוף המחקר Microsoft Research, שמתמחה במחקר בסיסי ויישומי בתחום מדעי המחשב והנדסת תוכנה. גוף המחקר, מהגדולים בעולם, מעסיק כ-800 חוקרים ב-6 מדינות, כולל ישראל. המחקרים מהווים בסיס לתפישות טכנולוגיות חדשות ומוצרים עתידיים בטווח זמן של עד 10 שנים.

בנוסף לראשיד, יגיעו לישראל גם סומה סומאסגאר, סגן נשיא החברה לפיתוח; גורדיפ סינג-פאל, סגן נשיא החברה לתחום שירותי בינג מובייל; ג'י.פי. וולרשיים, מנהל תחום קינקט לחלונות; כאמל האטי, מנהל תחום Business Intelligence ב-SQL ובכירים רבים נוספים.

ראשיד ויתר חברי המשלחת ייקחו חלק, כאמור, בשני כנסים של השלוחה הישראלית של מיקרוסופט. ב-22 באפריל ייערך בנמל תל אביב כנס Think Next שבו יוצגו כ-20 סטארט-אפים ישראלים לצד 20 טכנולוגיות חדשות של מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל ובמדינות אחרות. יום למחרת, ב-23 באפריל, ייערך בגני התערוכה לראשונה כנס Be Next מטעם מיקרוסופט ישראל, המיועד למגזר העסקי. במסגרת הכנס יושקו מוצרי דגל חדשים מבית מיקרוסופט לארגונים, בהם Windows Server 8, SQL Server 2012 ו-System Center. במיקרוסופט מציינים כי לשני הכנסים צפויים להגיע כ-4,000 אנשי טכנולוגיה, בהם יזמים, מפתחים, משקיעים, מנמ"רים, אנשי IT ועוד.