טבח בקליפורניה: 7 בני אדם נרצחו באוניברסיטה נוצרית

גבר בן 43 ממוצא קוריאני פרץ לאוניברסיטת אויקוס בקליפורניה, ירה למוות ב-7 סטודנטים ופצע שלושה נוספים ■ החשוד בירי נעצר במרכז קניות בקרבת מקום

שוב טבח במוסד חינוכי בארה"ב: 7 בני אדם נהרגו לאחר שאדם פתח באש בתוך אוניברסיטת אויקוס שבמדינת קליפורניה. 3 בני אדם נוספים נפצעו ופונו לבתי-החולים באזור.

"ראיתי נערה צעירה יוצא מתוך הבניין מכוסה בדם, כשהיא צועקת וזועקת שירו בה", כך סיפרה אנג'י ג'ונסון, עדת ראייה לאירוע. לדבריה, הפצועה סיפרה לה כי היורה היה גבר שלמד איתה בכיתה וכי הוא ירה באדם אחד מטווח אפס, בטרם החל לרסס בירי את הכיתה.

דוברת משטרת אוקלנד ג'ואנה ווטסון מסרה כי נעצר חשוד בביצוע הירי - גבר בן 43 ממוצא קוריאני. לדבריה, האיש נתפס במרכז קניות המרוחק כ-8 ק"מ מהאוניברסיטה. בכירים בעיריית אוקלנד מסרו כי למיטב הבנתם היורה פעל לבדו.

"אנשים שהיו בתוך הבניין סיפרו כי על פניו הייתה הבעה של משוגע", הוסיפו עדי ראייה נוספים, "הם לא ידעו אם הוא בכלל יכול לשים סוף למסע ההרג הזה".

מייסד האוניברסיטה, הכומר ג'ונג קים, מסר לעיתון מקומי כי החשוד בירי היה רשום בעבר כסטודנט לסיעוד במוסד הלימודי, אך שבעת ביצוע הירי לא היה עוד רשום. בשלב זה לא ברור האם היורה פרש מהלימודים או הושעה מהם. עוד סיפר קים כי הוא שמע 30 יריות.

על-פי אתר האינטרנט של האוניברסיטה, מסלולי הלימוד העיקריים בה מתמקדים בלימודי נצרות ומוזיקה. רוב התלמידים באוניברסיטה הם ממוצא קוריאני.