טלמפ תתריע על קרבה לרוכבי אופניים למניעת תאונות דרכים

חברת טלמפ הישראלית, העוסקת בתחום הניווט הסלולרי, מציעה פתרון מקורי לתאונות הדרכים: אפליקציה חדשה בשם CycleBe תאפשר לנהגים לקבל התרעות על רוכבי אופניים בשולי הכביש, במהלך מסלול הניווט

חברת טלמפ הישראלית, העוסקת בתחום הניווט הסלולרי, מציעה פתרון מקורי לתאונות הדרכים הרבות בהן היו מעורבים רוכבי אופניים. אפליקציה חדשה בשם CycleBe של חברה בעלת אותו שם, תאפשר לנהגים לקבל התרעות על רוכבי אופניים בשולי הכביש, במהלך מסלול הניווט.

האפליקציה CycleBe זמינה להורדה למכשירי אנדרואיד של גוגל ואייפון של אפל, מציעה לרוכבים, אשר מעוניינים כי נהגים על הכביש יקבלו התראות על מיקומם, להפעיל את האפליקציה בכל רכיבה. היישום עושה שימוש ברכיב ה-GPS על-גבי הסמארטפון, המתחקה אחר מיקום הרוכב על הכביש בכל רגע נתון ומשדר את המידע למערכות של טלמפ.

נהגים המשתמשים באפליקציית הניווט של טלמפ אצל ארבעת מפעילות הסלולר, יקבלו אוטומטית התראות ויזואליות וקוליות, כאשר יתקרב למיקום רוכב אופניים בצידי הדרך ועל מקטעי כביש המתאפיינים בריבוי רוכבי אופניים.

מעבר להתרעות האלו, ניתן למצוא דיווחים אחרים על מצלמות מהירות, מארבים משטרתיים וסכנות אחרות שנמצאות בדרכים. שירות ההתרעה זמין כבר היום בגרסאות האפליקציה השונות.