צפו: 12 המיליארדרים הרווקים הכי מבוקשים - ונציג ישראלי

מגזין "פורבס" מגיש את רשימת 12 המיליארדרים הפנויים המבוקשים ביותר, ובהם גם טדי שגיא

פה ושם שומעים סיפור שנותן תקווה לאלפי נשים צעירות בעולם. בשנות ה-90 נפגשה כתבת צעירה של מגזין "פורבס", נטאשה בסיגלופו, עם המיליארדר דרק זיף (Ziff), צאצא למשפחת הוצאה לאור, במסגרת שליחות עיתונאית. השניים החלו לצאת, ובסופו של דבר התפטרה נטאשה מעבודתה, השניים נישאו, והם חיים בעושר ובאושר.

הנה עוד סיפור נחמד: פריסליה צ'אן פגשה את החבר שלה, מארק צוקרברג, כששניהם היו סטודנטים שנה ראשונה בהרווארד. חלפו כמה שנים, והשניים עדיין ביחד ומגדלים כלב, בבית בשווי 7 מיליון דולר.

קרי טיונה, כתבת של ה"וול סטריט ג'ורנל", פרשה מעבודתה בשנה שעברה כדי לעזור לחבר שלה, המיליארדר הצעיר ביותר בעולם, דסטין מוסקוביץ, להקים קרן תרומות בשם Good Ventures. טיונה, נשיאת הקרן, מאורסת כעת למוסקוביץ.

מגזין "פורבס" החליט לעשות שירות דומה לקוראותיו ולקוראיו (או להורים קוראים) ולערוך את רשימת המיליארדרים הרווקים המבוקשים ביותר לנישואים. הרשימה איננה ארוכה. מתוך רשימת המיליארדרים השנתית של "פורבס", 1,226 שמות, רק 38 או 3% מעולם לא היו נשואים. עוד 92 הם גרושים ועוד 6 חיים בנפרד מבת/בן הזוג. מבין כל אותם מיליארדרים פנויים להצעות, 31, כולל 3 נשים, הם מתחת לגיל 50.

אבל הנתונים הם רק חלק מהסיפור. רבים מהמיליארדרים הפנויים הצעירים יחסית הללו סוחבים תיק על הכתפיים. דמיטרי ריבולבלב הרוסי, למשל, נפרד מאשתו, שטוענת בתביעתה שהוא מנסה להסתיר ממנה נכסים. כמה אחרים עושים רושם שטוב להם לבד. לאחרים, כמה לא מפתיע, יש כבר חברות.

לכן, "פורבס" נשארו עם רשימה של 12 מיליארדרים פנויים באמת, ללא אלו שנראים קרובים לחתונה. זו הסיבה לכך שצוקרברג לא ברשימה. נותרו גם כמה אחרים שמצבם לא ברור. אחד כזה הוא המייסד המשותף של פייסבוק, אדוארדו סברין, יליד ברזיל שגדל בארה"ב ומתגורר כעת בסינגפור. מקרה אחר הוא היורש הקולומביאני ההולל אלחנדרו סנטו דומינגו, שיצא עם אמנדה הרסט, היורשת של בית ההוצאה לאור, וכעת הוא מתרועע עם ג'ולי אנדרסון, דוגמנית של "ספורטס אילוסטרייטד".

ברשימה מופיע גם הישראלי טדי שגיא, שאמנם מוגדר כרווק, אך מתגורר עם חברתו בשנתיים האחרונות, מלכת היופי לשעבר יעל נזרי.

הרשימה כוללת גם את נערי השעשועים הנצחיים מיכאיל פרוחורוב, הבעלים של ניו ג'רזי נטס, את ניקולאס ברגרואין, המיליארד ה"הומלס", שמעדיף לחיות בבתי מלון ולנסוע ברחבי העולם, ואת הצאצא הבנקאי נט רוטשילד.

אופציה מציאותית יותר היא אולי מישהו כמו מיליארדר ההיי-טק רוברט פרה (Pera), לשעבר מהנדס באפל שהקים את חברתו, Ubiquiti Networks, ב-2005 והנפיק אותה בשנה שעברה. פרה, שמתגורר בדירת חדר בסן חוזה, אולי היה עסוק מכדי לצאת לדייטים רציניים לפי שעה.

אלון מאסק (Elon Musk) הוא הגרוש היחיד ברשימה - הוא התגרש מאשתו הראשונה, שאיתה יש לו 5 ילדים, ובאחרונה נפרד גם מאשה שנייה. בתשובה לשאלה אם הוא עדיין מאמין באהבה הוא אמר לכתבת "פורבס": "כן, לגמרי" ותיאר את בת הזוג האידיאלית בעיניו: אשה לא אנוכית, עובדת קשה ומציאותית. הכתבת, חנה אליוט, התעניינה מה יקרה אם לא יפגוש אחת כזו, ומאסק השיב: "זה יהיה עצוב מפני שאין לי עכשיו אף אחת". החוש השישי שלנו אומר שזה מצב זמני מאוד.

רשימת 12 מיליארדדרים
 רשימת 12 מיליארדדרים