נתיבי גז שכרה שתי קומות במגדל עתידים בתל אביב

חברת עתידים, המנהלת את מתחם קרית עתידים שבצפון-מזרח תל אביב, השכירה כ-3,000 מ"ר לחברת נתיבי גז הטבעי בישראל במגדל עתידים החדש שבמתחם

חברת עתידים, המנהלת את מתחם קרית עתידים שבצפון-מזרח תל אביב, השכירה כ-3,000 מ"ר משרדים לחברת נתיבי הגז הטבעי בישראל במגדל עתידים החדש שבמתחם. לשם תעביר נתיבי גז את משרדי ההנהלה, הפועלים היום בבית אנגל שברחוב קרמנצקי בת"א.

‏חברת נתיבי גז היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של מדינת ישראל, שאמונה על הקמת והפעלת מערכת הולכת הגז הטבעי בלחץ גבוה לאורכה ולרוחבה של ישראל.

‏מגדל עתידים, אליו עוברת החברה, כולל 35 קומות בשטח כולל של 125 אלף מ"ר, מתוכם כ-65 אלף מ"ר משרדים, 3,000 מ"ר מסחר ו-55 אלף מ"ר לחניון תת-קרקעי. שוויו של הפרויקט 600 מיליון שקל. חברת רום גבס זכתה לאורנה במכרז לביצוע עבודות הפנים והגמר של המגדל בהיקף 50 מיליון שקל.

‏נתיבי גז שכרה שתי קומות במגדל עתידים (קומות 29 ו-30) לתקופה של 10 שנים עם אופציית הארכה, ב-55 שקל למ"ר לחודש ברמת מעטפת. לשם היא תעביר כאמור את משרדי ההנהלה ואת כל מחלקות התפעול וההנדסה.

‏קרית עתידים, בבעלות עיריית ת"א (50%) ואוניברסיטת ת"א (50%), היא מתחם שמתפקד כקמפוס לתעשיות עתירות ידע המשתרע על פני 90 דונם בין הרחובות ראול ולנברג ודבורה הנביאה, סמוך לרמת החי"ל בת"א.

‏נתיבי גז מסרה בתגובה: "נתג"ז צפויה להעביר למגדל את מטה החברה ומספר אגפים. לצורך כך, חתמה החברה לפני מספר שבועות על הסכם שכירות, לתקופה של 10 שנים, עם אופציה לתקופות נוספות. סך השטח המיועד הינו כ-3,000 מ"ר בדמי שכירות של כ-55 שקל למ"ר עבור מעטפת. את המו"מ ניהל מטעם נתג"ז סמנכ"ל משפט ומינהל של החברה - עו"ד גלעד שי".

‏לדברי מנכ"לית חברת עתידים, אלקה אילני, "בימים אלה מתנהל מו"מ מתקדם עם עוד מספר חברות ישראליות ובינלאומיות להשכרת כ-30 אלף מ"ר נוספים במגדל, ביניהם מוסד פיננסי מחו"ל (6,000 מ"ר), מוסד בנקאי בישראל (12 אלף מ"ר) וחברת תקשורת (10,000 מ"ר). אכלוס הבניין יתבצע ב-1 בינואר 2013".