נובה: לקוח פאונדרי מוביל נוסף בתחום המערכות המשולבות

העסקה מוערכת על ידי גורמים בשוק במיליוני דולרים ■ בחברה מעריכים כי לקוח זה צפוי להפוך להיות לקוח משמעותי של מעל מ-10% מההכנסות השנתיות

חברת נובה , ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים והחברה המובילה בתחום פתרונות המטרולוגיה המשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, הכריזה היום שלקוח Foundry מוביל (יצרן שבבים המתוכננים על ידי יצרניות שבבים אחרות) בחר במערכות המדידה המשולבות של נובה כמערכות המועדפות לייצור במגוון טכנולוגיות מתקדמות.

המערכות מיועדות לשימוש בתהליך ה-CMP במספר אפליקציות. זו הפעם הראשונה בה ישולבו מערכות מדידה משולבות בתהליך הייצור אצל לקוח Foundry זה, לאחר תהליך בדיקה מקיף אשר הדגים שיפור מהותי בתפוקת הייצור והחזר השקעה מיטבי כתוצאה מהשימוש במערכות.

העסקה מוערכת על ידי גורמים בשוק במיליוני דולרים.

חלק מההזמנה סופק ברבעון הקודם, ונובה מצפה להשלים את משלוח המערכות הנוספות במהלך הרבעון הנוכחי.

גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה אמר כי "אנו גאים להוסיף לקוח Foundry מוביל לבסיס לקוחותינו בתחום המערכות המשולבות. אימוץ נוסף זה של המערכות המשולבות מבסס את המובילות שלנו בתחום בקרת התהליכים בתעשיית המובילים למחצה. אנו מצפים שניצחון זה ייצר עסקים משמעותיים נוספים בעתיד, עם הרחבת השימוש של הלקוח בפתרונות מדידה משולבים בטכנולוגיות ייצור נוכחיות ומתקדמות".

בחברה מעריכים כי לקוח זה צפוי להפוך להיות לקוח משמעותי של מעל מ-10% מההכנסות השנתיות.

נזכיר כי לאחרונה נובה הודיעה שקיבלה הזמנות ביותר מ-12 מיליון דולר להאצת המעבר לייצור בטכנולוגיית 20-30 ננומטר, ממספר יצרניות FOUNDRY ברחבי העולם. החברה הודיעה אז שהיא צופה לספק את המערכות במהלך הרבעון הנוכחי והרבעון הבא.