"הקבוצה של המדינה": 20.9% רייטינג למכבי-פנאתינייקוס

משחק 5 בסדרת ההצלבה קבע שיא רייטינג העונה לשידורי מכבי ביורוליג בערוץ 10 ■ נתוני הצפייה הגבוהים יהיו בסיס מצוין עבור הצהובים למו"מ על זכויות השידור

מכבי תל-אביב אמנם לא הצליחה להעפיל לפיינל-פור של היורוליג באיסטנבול, אבל נתוני הצפייה שרשמה הקבוצה בסדרת ההצלבה מול פנאתינייקוס החזירו אותה לימי חמישי המיתולוגיים מבחינת העניין הציבורי סביבה.

משחק מספר 5 בסדרת ההצלבה אתמול (ה'), שבו נוצחו הצהובים 86-85, הביא לערוץ 10 רייטינג של 20.9%. המשחק שבר את שיא הצפייה העונה ביורוליג שנרשם בשבוע שעבר במשחק מספר 4, אז רשם ערוץ 10 רייטינג של 19.6%.

המשחק אתמול גם הוביל את ערוץ 10 אל ראש טבלת הצפייה, לפני חדשות ערוץ 2 שהביאה 19.1%.

ערוץ 10 נהנה מהעובדה שהמשחק אתמול היה ארוך במיוחד בשל העצירות הרבות שהיו בו, מה שמתח את השידור של המשחק עצמו על פני שעתיים ורבע.

לנתוני הצפייה הגבוהים תהיה גם משמעות עבור מכבי תל-אביב, לקראת חידוש הסכם זכויות השידור בעונה הבאה. ב-3 השנים האחרונות החזיקו חברות הוט ו-yes (באמצעות ערוץ הספורט) בזכויות, כאשר בשנתיים האחרונות מכרו אותן לערוץ 10. נתוני הרייטינג הנוכחיים מבטיחים למכבי בסיס מצוין לקראת המשא-ומתן על הזכויות לעונה הבאה.

בכך גם הושלמה תמונת 4 העולות לפיינל-פור שייערך באיסטנבול ב-11-13 במאי. מלבד פנאתינייקוס, העפילו גם ברצלונה, אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה.