חול המועד בדרום הארץ נפתח באזעקת צבע אדום; אין נפגעים

גלי צה"ל: שתי רקטות התפוצצו לפני זמן קצר בשטחים פתוחים במועצות האזוריות מרחבים ושדות נגב ■ איש לא נפגע ולא נגרם נזק

חול המועד בדרום הארץ נפתח באזעקת צבע אדום: שתי רקטות התפוצצו לפני זמן קצר בשטחים פתוחים במועצות האזוריות מרחבים ושדות נגב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. כך מדווחים בגלי צה"ל.

צה"ל תקף אמש (מוצ"ש) מהאוויר חוליית משגרי רקטות בעת שזו התכוננה לירי אל עבר ישראל. לא זוהתה פגיעה אך הירי עצמו שובש. על פי דיווחי כלי התקשורת הפלסטינים, שני טילים נורו בכלי טיס של חיל האוויר לעבר אופנוע, ושני רוכבם נפצעו באורח קל.

דובר שרותי החירום וההצלה ברצועה, אדהם אבו סלמיה, מסר כי שני הפצועים פונו לבית החולים ברפיח. עד כה לא ידוע זהותם.

זוהי התקיפה ראשונה שמבצע צה"ל ברצועת עזה מאז סבב ההסלמה האחרון, בו נורו יותר מ-170 טילי גראד וקסאם לעבר ישובי הדרום. הסבב החל בעקבות חיסולו של מזכ"ל ועדות ההתנגדות, זוהיר אל-קייסי, על ידי צה"ל.

מוקדם יותר היום נמצאה רקטה צפונית לעיר אילת. על פי ההערכות, מדובר באחת הרקטות שנורו לעבר שטח ישראל, השבוע, מחצי האי סיני. בכך עלה לשתיים מספר הרקטות שאותרו באזור מאז יום חמישי האחרון.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל נסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות". לפני מספר ימים אמר הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ, כי , זרועה של מדינת ישראל משגת בסופו של דבר את כל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל ובעם היהודי".