השיחה: רמי שביט לא נח בחול המועד

מי הגיעו למתחם החדש של המשביר לצרכן? ■ איפה נופש עו"ד רם כספי? ■ וגם: בכמה מכרה אופרה ווינפרי את הפנטאהוז שלה במנהטן?

בעוד רבים מבלים את חופשת החג בחו"ל או בפקקים ברחבי ארץ, קבוצת המשביר לצרכן ערכה דווקא אמש (א') אירוע גאלה, אליו נהרו ראשי החברות בקבוצה.

אסף ומיקה בן דב, פתיחת
 אסף ומיקה בן דב, פתיחת

אסף ומיקה בן-דב

האירוע התקיים בהאנגר 11 בנמל תל-אביב לרגל השקת חנות הקונספט של עולם היופי "פריטי וומן", המשתרעת על שטח של כ-4,000 מ"ר והמרכזת תחת קורת-גג אחת מותגי הקוסמטיקה המובילים. באותה הזדמנות חגיגית השיקו בקבוצה את המותג "אישי קוסמטיקס"- "EESHEE", פיתוח ישראלי המאפשר התאמה אישית של מוצרי טיפוח עם מרכיבים טבעיים לפי צורכי העור הספציפיים.

רונן שמיר, פתיחת
 רונן שמיר, פתיחת

רונן שמיר

המוני המבלים בנמל תל-אביב יוכלו להתרשם מהחנות שנפתחה החל מהיום (ב') לקהל הרחב ותהיה פתוחה במשך 4 ימים בלבד. אירחו ונשאו נאומים: רמי שביט מבעלי הקבוצה, אסף בן-דב מנכ"ל המשביר שהגיע עם בתו מיקה ויפתח סרי מנכ"ל ניופארם. נהנו לפני כולם, גם מהמבחר, וגם מערב שכלל קוקטייל ומסיבת ריקודים ברוח החג: נאוה רביד מנכ"לית לוריאל ישראל שהגיעה עם דורית וידבסקי, אורן רווח מנכ"ל אלקליל, רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקס, אורי בילט סמנכ"ל לילית, איציק לוי מנהל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ', שפרה פנטנוביץ' מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל ועוד.

ברבר-צדיק קפצה לסופרלנד

הנהלת הבנק הבינלאומי סגרה את הסופרלנד בראשון לציון לצורך חגיגה פרטית, רגע לפני ליל הסדר. ערב החג, נערך במקום הפנינג חגיגי לעובדי הבנק ולבני משפחותיהם. את פני הילדים קיבלו בובות ענק. בנוסף למתקנים הרבים, נהנו העובדים, ובעיקר ילדיהם, מהופעות של רינת גבאי, רקדני ברייקדאנס, אומני קרקס ועוד.

סמדר ברבר צדיק, הבנק הבינלאומי בסופרלנד / צילום: חן גלילי
 סמדר ברבר צדיק, הבנק הבינלאומי בסופרלנד / צילום: חן גלילי

סמדר ברבר-צדיק עם עובדים בבנק וילדיהם

הפגינו נוכחות: מנכ"לית הבנק סמדר ברבר-צדיק מלווה במשפחתה ובחברי הנהלת הבנק בהם: יוסי לוי סמנכ"ל משאבי אנוש, קובי מלכין סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית, נחמן ניצן סמנכ"ל וראש חטיבת חשבונאי ראשי, עם בני משפחותיהם.

חו"ל המועד

טלי יטיב, מבעלי חברת מדרפט ספיריט דאגה לפסח שמח ללקוחותיה הקבועים שנוהגים ליהנות מטיולי פינוק בעולם. יטיב יזמה טיסה ישירה מישראל לאיי סיישל אשר נחתה באיים הקסומים שש שעות לאחר ההמראה, במקום הטלטולים המתישים הרגילים שאורכים כ-24 שעות בטיסות רגילות.

מיכל ודוד פורר, טיסה ישירה לאיי סיישל / צילום: יוסי כהן
 מיכל ודוד פורר, טיסה ישירה לאיי סיישל / צילום: יוסי כהן

מיכל ודוד פורר

על הטיסה נצפו: נחמה רונן ובעלה עופר, דני רוטשילד וזוגתו עליזה גורן, דוד ומיכל פורר, עו"ד דורי קלגסבלד ובני משפחתו, עו"ד רם כספי ומשפחתו, מדי ואיזי שרצקי, אבי בן-אסאייג מנכ"ל דלק ישראל ונוספים. החבורה, שטסה אחרי ליל הסדר, תיהנה משלל פעילויות בהן: צלילה וספורט ימי, ביקורים באתרי ספא מפוארים וארוחות אקזוטיות. עוד החתימו דרכונים, במסגרת חופשות פרטיות: סולי ושרי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל, שטסו לחופשה חלומית בפוזיטנו שבדרום איטליה יחד עם המחותנים טובה ומשה גינדי, שעה שילדיהם יבלו את חופשת הפסח באילת עם הנכדים.

עטיה רב קבלן

אלי עטיה, מייסד חברת הנדל"ן "מבנים ונתיבים", זכה בתואר הכבוד "רב קבלן" מטעם התאחדות בוני הארץ. מדובר בתואר הניתן אחת לשנתיים כאות הערכה וכבוד לקבלנים מצטיינים על פעילות ענפה בתחום הנדל"ן ועל מסירות לקהילה. את המגן העניקו לעטיה ח"כ בנימין (פואד) בן-אליעזר וראש עיריית אשקלון בני ועקנין. לעטיה מוניטין של מעל ל-50 שנה בתחומי הנדל"ן והתשתיות. גם היום ממשיך עטיה להוביל את פעילות החברה, כשלצדו בניו יובל, גיא ועומר. בנימוקים לקבלת הפרס נכתב: "במהלך העשור האחרון יזמה ובנתה החברה בניהולו של עטיה למעלה מ-500 יחידות דיור ולאחרונה החלה להתמחות גם בתחום הבנייה הירוקה. גם היום, ממרום גילו, מקפיד עטיה להגיע מדי יום לאתרי הבנייה, לפתח ולנהל מקרוב את החברות המשפחתיות".

אורי חודי

טים קוק גובר על סטיב ג'ובס

האתר Glassdoor, המאפשר לעובדים לפרסם ביקורות וחוות דעת על מקומות העבודה שלהם, ערך את סקר פופולריות המנכ"לים השנתי שלו. מתוצאות הסקר, שנערך בקרב החברות הגדולות במשק האמריקני עולה כי מנכ"ל אפל, טים קוק, הוא המנכ"ל האהוב ביותר על עובדיו.

טים קוק, המנכ
 טים קוק, המנכ

טים קוק

97% מעובדי אפל הביעו שביעות רצון מתפקודו. קוק זוכה לאהדה גדולה אף יותר מזו לה זכה המנכ"ל האגדי של אפל, סטיב ג'ובס המנוח, ש-95% מעובדי אפל הביעו שביעות-רצון מתפקודו בשנה שעברה, עת כיהן עוד בתפקיד. אחרי קוק בדירוג נמצאים בצוותא המנכ"לים של פירמת רואי החשבון ארנסט אנד יאנג, ג'ים טרלי, ושל חברת התקשורת Qualcomm, פול ג'ייקובס, שזכו לאהדת 95% מהעובדים בחברותיהם.

רן אברמסון

ווינפרי נפרדת מהפנטאהוז במנהטן

אופרה ווינפרי מכרה את דירת הפנטהאוז שלה ברחוב 57 במנהטן, ניו-יורק, למארק הילארי ואשתו מליסה. הילארי הוא שותף בכיר בקרן הגידור Brevan Howard, קרן הגידור הגדולה באירופה.

"בני הזוג הילארי ערכו חיפוש מקיף ומצאו שהפנטהאוז של ווינפרי, על הנוף הנשקף ממנו והמרפסת רחבת הידיים, מתאים לצרכיהם", אמרה סוכנת הנדל"ן אנג'ולי פרדוב שייצגה את בני הזוג הילארי בעסקה. לדבריה של פרדוב, הרוכשים מתכננים לבצע עיצוב מחדש של הדירה במסגרתו הם מתכוונים "לפתוח חללים בצורה שתנצל את הנוף המרהיב".

אופרה ווינפרי, מכרה את הפנטהאוז במנהטן / צילום: רויטרס
 אופרה ווינפרי, מכרה את הפנטהאוז במנהטן / צילום: רויטרס

אופרה ווינפרי

ווינפרי רכשה את הנכס ב-2008 בתמורה ל-7.3 מיליון דולר, אך מעולם לא התגוררה בו. על-פי דיווח ב"ניו-יורק פוסט", בני הזוג הילארי שילמו 7.9 מיליון דולר בתמורה לפנטהאוז.

רן אברמסון

מה הסטטוס

Moshe Gaon משתף בהספד המרגש שנשא בהלווית חברו, עורך הדיך הדין רוני פינשטיין ז"ל