"ברנד פור יו" מייצרת מצות למותג הפרטי של רשת טסקו האנגלית

בסך-הכול סופקו לטסקו כ-200 אלף חבילות מצות וכ-100 אלף חבילות קמח מצה בשווי 1.7 מיליון שקל ■ זהו שיתוף-הפעולה הראשון של החברה עם רשת בינלאומית

יצרנית המותג הפרטי "ברנד פור יו" נבחרה לייצר עבור רשת טסקו האנגלית מוצרי מצות וקמח מצה תחת המותג טסקו. זהו שיתוף-הפעולה הראשון של החברה עם רשת בינלאומית.

ההזמנה בוצעה דרך חברת קלדוני מהדרין, החולשת על ענף מוצרי המזון הכשר בחו"ל. בסך-הכול סופקו לטסקו כ-200 אלף חבילות מצות וכ-100 אלף חבילות קמח מצה (דק, בינוני ועבור עוגות) בשווי 1.7 מיליון שקל.

מחירי המצות, ללא מבצעים, יהיו כ-1 ליש"ט (כ-5.7 שקלים) עבור אריזת 300 גרם. המחיר לקמח מצה (375 גרם) הוא כ-1.50 ליש"ט (8.50 שקלים).

רפי שפר, מנכ"ל "ברנד פור יו", ציין כי החברה השקיעה 150 אלף שקל בתהליך ייצור המוצרים לרשת טסקו. בשלב זה "ברנד פור יו" לא תייצר עבור טסקו מוצרים נוספים למותג הפרטי.

"ברנד פור יו" מייצרת עבור "המותג", המותג הפרטי של הרשת הרביעית (בהן רמי לוי, סניפי קו-אופ ישראל, חצי חינם ועוד), כ-800 מוצרים בקטגוריות שונות. היקף המכירות של מוצרי "המותג" בשנה האחרונה מוערך ב-400 מיליון שקל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988