מנכ"ל יאהו חושף את הרה-ארגון בחברה: תתחלק ל-3 זרועות

במסגרת הרה-ארגון שמוביל סקוט תומפסון, המנכ"ל הטרי, יאהו אמורה להתחלק לשלוש מחלקות החל מה-1 במאי: זרוע הצרכנים שתתמקד בתוכן, זרוע שתעסוק בפרסום וזרוע הטכנולוגיה

מנכ"ל יאהו , סקוט תומפסון, חשף היום (ג') בפני עובדי החברה את תהליך ההתייעלות אותו הוא מתכנן מאז נכנס לתפקיד לפני כמה חודשים, כך מדווחת היום סוכנות הידיעות רויטרס.

במסגרת הרה-ארגון שמוביל תומפסון יאהו אמורה להתחלק לשלוש מחלקות החל מה-1 במאי. אחת מהמחלקות תהיה זרוע הצרכנים שתתמקד בתוכן, השנייה זרוע שתעסוק בפרסום והשלישית זרוע הטכנולוגיה.

"כדי להיות ברור - העדיפות העליונה שלנו היא להצליח בעסקי הליבה שלנו. זה ייתן לנו את הזכות לחפש הזדמנויות חדשות לצמיחה", אמר תומפסון.

כל זאת לאחר שתומפסון הודיע כי אלפי עובדים יפוטרו, על רקע מצבה הכלכלי העגום של יאהו. דוחותיה האחרונים של יאהו לא היו מזהירים וגם דוחותיה לרבעון הראשון לא צפויים להיות בשורה גדולה. יאהו דיווחה ברבעון הרביעי על הכנסות של 1.17 מיליארד דולר. זאת, לעומת תחזיות של 1.19 מיליארד דולר, והכנסות של 1.21 מיליארד דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח של 0.24 דולר למניה, או בסך הכל - 296 מיליון דולר. זאת, לעומת 312 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.