לורד בריטי הציע פרס של 10 מ' פאונד על ראשו של אובמה

הלורד אחמד נזיר, חבר בית הלורדים הבריטי הכריז על הצעתו השערורייתית בתגובה להכרזה דומה של ארה"ב שהציעה פרס כספי של 10 מיליון דולר על ראשו של מוחמד סעיד, מייסדו של ארגון הטרור לשקר אי-טויבה

הלורד אחמד נזיר, חבר בית הלורדים הבריטי, הציע היום (א') פרס כספי של 10 מיליון פאונד לכל מי שיצליח ללכוד את נשיא ארה"ב המכהן ברק אובמה, ונשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' בוש, זאת בשל החלטת ארה"ב להציב פרס על ראשו של מיסד ארגון טרור פקיסטני המבוקש על חלקו בפיגועי טרור שונים, כך לפי דיווח של העיתון הפקיסטני אקספרס טריביון.

הלורד נזיר הכריז על ההצעה השערורייתית שלו בפורום של אנשי עסקים ופוליטיקאים פקיסטנים בעיר הריפור, בטענה כי הפרס הכספי שהציבה ארה"ב על ראשו של חאפז מוחמד סעיד, מייסדו של ארגון הטרור לשקר אי-טויבה, החשוד בביצוע מספר פיגועי טרור וביניהם מתקפת הטרור במומבי, היא עילבון לכל המוסלמים באשר הם, ולמעשה אובמה יצא בהכרזתו כנגד האומה המוסלמית כולה.

"אם ארה"ב יכולה להכריז פרס של 10 מיליון דולר על ראשו של חאפיז סעד, אז גם אני יכול להכריז פרס על ראשיהם של אובמה ובוש", אמר נזיר והוסיף כי הוא יעמוד בהבטחתו גם אם הוא ידרש למכור את כל נכסיו האישיים.

הלורד אחמד נזיר, שהיגר לבריטניה ביחד עם משפחתו מחבל קשמיר בפקיסטן, הוא המוסלמי הראשון שקיבל תואר אצילות לכל החיים בשנת 1998, וידוע בהתנהגות מעוררת המחלוקת שלו. כך למשל, הוא אירח בבריטניה לפני מספר שנים את הסופר השבדי ישראל שמיר, הידוע בדיעותיו האנטי-ישראליות והתנגד להענקת תואר אצילות לסופר סלמן רושדי.