מנכ"ל מג'יק ישראל: נאיץ את הצמיחה ונחדור לשוק הסמארטפונים

החברה, המרכזת את הפעילות של מג'יק בישראל, רשמה גידול בכל הפרמטרים בשנת 2011 - וכניסה לתחומים חדשים

מג'יק ישראל, המרכזת את פעילות מג'יק העולמית בארץ, הודיעה היום (ב') כי שנת 2011 הייתה המוצלחת ביותר של הסניף הישראלי עם שיפור בכל הפרמטרים: גידול של 60% ברווח התפעולי (בהשוואה לשנה שעברה), גידול של 30% בהכנסות, גידול במכירת רישיונות, תוספת של מאות לקוחות חדשים באמצעות מערך השותפים העסקיים בישראל, המשך אימוץ טכנולוגיית RIA uniPaaS במיליוני שקלים על-ידי לקוחות קיימים וחדשים, הגדלת מספר השותפים העסקיים וכן כניסה לתחומים חדשים כגון: תחום המובייל והענן.

מג'יק ישראל הינה ספקית מובילה של פלטפורמת יישומים ופתרונות אינטגרציה, עם ניסיון של כ-30 שנה בתחום. "בשנת 2012 אני צופה הרחבה בפעילות העסקית בתחום פרויקטי אינטגרציה וכן חדירה משמעותית לתחום פיתוח אפליקציות עסקיות לסמארטפונים ומחשבי הלוח לצד אספקת המענה לביקוש הגובר עבור תוכניתני מג'יק. כל זאת נוכל להשיג בזכות היתרון היחסי שלנו על פני הספקים האחרים בשוק: היכולת להריץ אפליקציה ארגונית על כל הפלטפורמות באופן טבעי (Native) ובמאמץ פיתוח אחד", אמר יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל.

מג'יק ישראל ביצעה השנה עשרות פרויקטי אינטגרציה מבוססי IBOLT בהיקף של מיליוני שקלים ללקוחות בתחומים שונים. כמו כן, המשך פיתוח פלטפורמת RIA uniPaaS תרם לגידול בהיצע הפתרונות שהוביל למכירת עשרות אלפי רישיונות חדשים תוך הרחבת מאגר הלקוחות.

בנוסף, הרחיבה החברה את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה על-ידי הוספת יכולות פיתוח של אפליקציות לטלפונים חכמים וטאבלטים. יכולות אלו מאפשרות פיתוח אפליקציות עסקיות המסוגלות לרוץ על מגוון רחב של סמארטפונים ואף להתממשק למערכות מידע קיימות, תוך מאמץ פיתוח אחד. פתרון זה מאפשר למשתמשי הסמארטפונים להשתמש באפליקציות מובייל ארגוניות מורכבות כגון, גישה למערכות ליבה בארגון כדוגמת ERP ו-CRM בזמן אמת ובכל מקום, כל זאת עם חווית השימוש של הסמארטפון.

תחום נוסף בו מג'יק ישראל מובילה הינו פיתוח ושיווק מערכת לניהול שידורי טלוויזיה על גבי פלטפורמת הענן. גירסת הענן החדשה החלה להימכר ברחבי העולם ובישראל, המערכת זוכה לביקוש גדול מאד ברחבי העולם בזכות היתרונות המהותיים של המערכת בהם ניתן למנות מהירות הטמעה גבוהה, מודל ענן ללא התקנות ועוד.