פתאל השיקה מלון באילת בקונספט של קלאבים בטורקיה

בקמפיין הטלוויזיה למלון החדש, מוצג מנהל מלון טורקי המתוסכל מכך שהישראלים נוטשים אותו בעקבות השקת קונספט מתחרה באילת

רשת בתי-המלון פתאל פתחה בחג הפסח את u club ultra בחוף קורל ביץ' באילת, במטרה לספק לישראלים אלטרנטיבה לקלאבים בטורקיה. תחת הקונספט "Ultra" פתאל מציעה בידור ילדים, ספורט, קולינריה ועוד.

היום (ב') יעלה לראשונה קמפיין טלוויזיה שהופק על-ידי משרד הפרסום יהושע TBWA בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בקמפיין מוצג מנהל מלון טורקי המתוסכל מכך שהישראלים נוטשים אותו בעקבות השקת קונספט מתחרה באילת.

לפני מספר חודשים החליטה רשת פתאל להיפרד מהזיכיון העולמי של קלאב מד לטובת מותג עצמאי והשיקה בפסח את המלון החדש. הרשת השקיעה, לדבריה, יותר מ-20 מיליון שקל בשיפוץ ושדרוג המלון שכלל חידוש השטחים הציבוריים, 165 חדרי המלון, לובי ושדרוג החוף. המלון ישווק במחיר של כ-1,400 שקל ללילה, לחדר זוגי .

דוד פתאל, הבעלים של רשת פתאל, מסר כי "הקורל ביץ' הוא מותג חזק בפני עצמו, ואני מאמין שיחד עם הקונספט המיוחד שבנינו נוכל לשמר את מעמדו כאחד הקלאבים המועדפים על התיירים הישראלים והזרים כאחד".

ברשת פתאל מעריכים כי עונת הקיץ השנה באילת תאופיין בתפוסות גבוהות של 80%. פתאל מנהלת בישראל 31 בתי-מלון ומעסיקה כ-8,000 עובדים. באירופה מנהלת הרשת 35 מלונות אשר נמצאים גם בבעלותה החלקית או המלאה, ומעסיקה כ-4,000 עובדים.