טאואר מרחיבה את פעילותה בדרום אמריקה ובברזיל

מודיעה הבוקר על נציגתה החדשה להרחבת עסקיה בדרום אמריקה - Fast Company Brazil ■ לפי הערכות, המהלך יניב הכנסות של מיליוני דולרים לחברה

יצרנית השבבים טאואר מודיעה הבוקר (ד') על נציגתה החדשה בדרום אמריקה, חברת Fast Company Brazil, המתמחה במתן שירותי תמיכה לחברות המפתחות את עסקיהן בברזיל ובדרום אמריקה. במסגרת שיתוף-הפעולה, מעוניינת טאואר להרחיב את עסקיה לדרום אמריקה וברזיל בפרט, בשוק המוליכים למחצה.

לפי הערכות בשוק, הרחבת הפעילות תניב הכנסות של מיליוני דולרים לטאואר, על פני כמה שנים.

טאואר מנצלת במסגרת המהלך יוזמות הנתמכות על-ידי הממשלה בברזיל, המאפשרות צמיחה מהירה של חברות fables מקומיות ומרכזי תכנון. מומחיותה של חברת Fast Company Brazil הינה בפיתוח עסקי, וקרבתה הגיאוגרפית לאזור תספק לטאואר גישה למדינות נוספות בדרום אמריקה ולשוק המוליכים למחצה המקומי.

מטאואר נמסר כי חברת Fast Company Brazil כוללת צוות בעל ניסיון רב בתחום המוליכים למחצה. בראש המשרד עומד חוסה אנטוניו סודיירו אשר כיהן בעבר כסמנכ"ל המכירות והשיווק בחברת AMD באמריקה הלטינית.

עוד מציינים בטאואר כי על פי מחקר של חברת PwC משנת 2012, ההתקדמות הטכנולוגית והצמיחה הכלכלית בשווקים המתפתחים (BRIC) יגדילו את הדרישה למוליכים למחצה, בשיעור צמיחה שנתי של 7.4% עד שנת 2015.

"שוק המוליכים למחצה מתפתח כעת בדרום אמריקה וחברות מקומיות רואות ערך רב בשירות אישי וליווי מקומי של היוזמות שלהן. היכולת שלנו לספק תמיכה מקומית, יחד עם מומחיותה של טאואר בתכנון וייצור בטכנולוגיות ייחודיות ושירות לקוחות המעולה שלה, יאפשרו לנו להגדיל את פעילותה העסקית באזור חשוב ומתפתח זה", אמר חוסה סודיירו, מנכ"ל ומייסד Fast Company Brazil.

דני אשכנזי, סמנכ"ל מכירות בטאואר: "כיצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, אנו מאמינים כי ההיצע הטכנולוגי הייחודי והמתקדם שלנו וכן ניסיוננו הרב בייצור בטכנולוגיות ייחודיות יאפשרו לחברות סמיקונדקטור ברזילאיות להפוך לשחקניות מובילות בשוק הבינלאומי".