yes מעלה את מחירי ערוצי הפרימיום בשיעור של עד 16%

מחיר ערוצי הספורט יעלה בשיעור גבוה יותר ■ כפי שפורסם השבוע, החל מ-1 במאי יעלה גם מחיר ה-VOD למנויי yes מ-9.90 שקלים ל-14.90 שקל בחודש

מעט לאחר ההודעה על העלאת מחירי ה-VOD ב-yes ושבועות ספורים לאחר עליית המחירים בהוט, חברת הלווין yes מעלה את מחיריהם של ערוצי פרימיום רבים בסך של 1-5 שקלים לערוץ (עד 16%) - ושל ערוצי הספורט בשיעור גבוה יותר.

כפי שפורסם השבוע, החל מ-1 במאי יעודכן מחיר ה-VOD למנויי yes בשיעור של 50% - ל-14.90 שקל בחודש, במקום 9.90 שקלים לחודש כיום.

בינתיים נכנסה לתוקף כבר החודש העלאת מחיריהם של ערוצי פרימיום רבים, בהם ערוץ לוגי, הופ ילדות ישראלית, ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות וערוצי הספורט - שהעלייה במחיריהם גבוהה יותר ונקבעה חיצונית על-ידי הערוצים עצמם, גם בהוט וגם ב-yes. בחברה מדגישים כי הלקוחות יודעו על כך במהלך חודש מארס.

לאלה קדמה כאמור עליית עליית מחירים בשירותי הטלפון, האינטרנט והטלוויזיה של הוט, כולל ערוצי הפרימיום, בשיעור של עד 40% בהתאם למסלול. המחיר הקבוע לשירותי ה-VOD של הוט עלה מ-17.90 שקל ל-19.90 שקל לחודש. במקביל, הוזילה הוט את מחירי הטריפל.

מחברת yes נמסר: "אכן חלה עלייה של בין 1-2 שקלים בחלק מערוצי הפרימיום, המייצגות את העלייה בתשומות שחווה כלל המשק בחודשים האחרונים. באשר לערוצי הספורט, עלותם נקבעת על-ידי הערוצים עצמם חיצונית לחברה, ועל כן מחירם זהה בפלטפורמות השונות. כמו כן, יש לציין כי מדינת ישראל היא מהבודדות בעולם שבהן לא ניתן לטלוויזיה רב-ערוצית להציע פרסום, אשר היה מאפשר את הוזלת המחירים שמציעה החברה".

YES
 YES