היום שאחרי שופרסל: ריצ'י הנטר מונה למנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון

יחליף את איריס בק, שכיהנה בתפקיד בארבע השנים האחרונות f בתפקידו האחרון שימש כמנהל עסקים ראשי בשופרסל

ריצ'י הנטר מונה למנכ"ל קבוצת הפרסום מקאן אריקסון. הנטר, שייכנס לתפקיד בחודש יולי, יחליף את איריס בק שכיהנה כמנכ"לית הקבוצה בארבע השנים האחרונות.

הנטר שימש בתפקידו האחרון כמנהל העסקים הראשי של רשת שופרסל. קודם לכן כיהן כמנכ"ל נטוויז'ן 013 ובמקביל כיו"ר דירקטוריון נענע 10.

את הקריירה שלו, בדומה לאילן שילוח יו"ר מקאן, הוא החל בתחום הייעוץ בחברת מקינזי, שבה שימש כיועץ בכיר.

כבר לפי כמה מספר חודשים פורסם ב"גלובס" כי איריס בק לא תאריך את ההתקשרות שלה עם המשרד.

עוד חשף "גלובס", כי שילוח מחפש לה מחליף ופנה בין היתר להנטר, כמו גם למנכ"ל לשעבר אורן פרנק. ואכן, תקופה קצרה לאחר הפרסום הודיעה בק רשמית על עזיבתה. כמו כן נודע, כי שילוח מכר את יתרת מניותיו לסוכנות מקאן אריקסון העולמית.

שילוח אמר היום (ה'), כי הנטר מביא איתו ניסיון ויכולת יוצאת דופן בתחום הייעוץ האסטרטגי, המהווה ערך קריטי של מקאן ללקוחותיה, יחד עם ניסיון ניהולי מרשים מאוד כמנכ"ל. לדבריו, "תחת הנהגתו של ריצ'י תמשיך מקאן לעמוד באתגרים הדינמיים של הענף ותחזק את מעמדה כקבוצת הפרסום המובילבה והגדולה ביותר בשוק הישראלי".

הנטר אמר, כי "אני מכיר היטב את ענף הפרסום מתפקידיי האחרונים, בהם ניהלתי גופים הנחשבים למפרסמים מהגדולים בישראל. בשנים הללו עקבתי בהערכה רבה אחרי העבודה המקצועית ופורצת הדרך של מקאן אריקסון עבור גופים מתחרים, ואני שמח להצטרף לקבוצה ולהמשיך להוביל אותה לשיאים חדשים, קריאטיביים ואסטרטגיים, תוך העצמת הכוח והחדשנות שלה בתחום הדיגיטל".