מייקל בלומברג מפרגן לסטארט-אפ הישראלי שזכה בפרס

חברת הסטארט-אפ הישראלית The Funday Genie זכתה השבוע בתחרות NYC Big Apps 3.0 בפרס בחירת המשקיעים מתוך 96 אפליקציות שהשתתפו בתחרות ■ האתר של החברה מאפשר לתכנן יום חופשה, ובעיקר יום כיף, בעיר ניו יורק בקלות

חברת הסטארט-אפ הישראלית The Funday Genie (לשעבר YooGuide) זכתה השבוע בתחרות NYC Big Apps 3.0 בפרס בחירת המשקיעים מתוך 96 אפליקציות שהשתתפו בתחרות. הפרס הוענק להם באופן אישי על-ידי ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג. מטרת התחרות, הנערכת זו השנה השלישית על-ידי העירייה המקומית, היא לעודד מפתחים להשתמש במידע הפתוח של העירייה ולפתח אפליקציות לרווחת תושבי העיר והתיירים. פאנל השופטים כלל יזמים, משקיעים ואנשי תעשייה, בהם אחד ממייסדי פורסקוור נאבין סלוודוראי, מנהל בכיר בקרן TechStars דיוויד טיש ואחרים.

האתר של החברה (www.thefundaygenie.com) מאפשר לתכנן יום חופשה, ובעיקר יום כיף, בעיר ניו יורק בקלות. הוא פונה גם למקומיים שרוצים לשרוף כמה שעות בעיר או לתיירים שמגיעים אליה ומחפשים מה יש לעשות באותו היום.

תכנון הטיול האורבני של The Funday Genie ימליץ על מסעדות, תערוכות, הופעות ואירועים משתנים אחרים שמתקיימים באותו יום חופשה. ניתן לבחור את סגנון יום הכיף שרוצים להעביר (תיירותי, עם ילדים, תרבותי או שונה לגמרי) ומקבלים הוראות הגעה לכל מקום. התכנון מותאם בעיקר לאנשים ספונטניים, כיוון שהוא מציע פעילויות אפילו לאותו ערב שהתפנה באופן מפתיע.

אלגוריתם ייחודי לוקח בחשבון במסגרת תכנון היום את שעות הפתיחה של האתרים והמקומות השונים בעיר, תחזית מזג האוויר, אמצעי תחבורה ועוד, כך שהמשתמש לא צריך לדאוג שייתקע בחוץ בגשם או שיגיע לגלריה דווקא ביום היחיד בשבוע שבו היא סגורה. את החברה, שפועלת בינתיים במימון עצמי, הקימו שירלי כהן-מינץ, יונית קרירי וערן לבל ובנוסף עובדים בה גם ג'ו פוקסטון, המתמחה בפיתוח מוצר, והמעצבת מליסה פיר.