נתניהו עצר לקנות דגל - ומאבטחיו עצרו את התנועה בנשק שלוף

עדת ראייה ל"גלובס": "נבהלנו, חשבנו שזה חפץ חשוד. כל הבלגן והפקקים בגלל ראש הממשלה" ■ לשכת ראש הממשלה בפייסבוק: "רה"מ נתן טיפ של 5 שקלים למוכר הדגלים ואמר לו, 'שמור על עצמך, תעמוד על המדרכה ואל תרד לכביש'"

הנהגים באזור צומת הרצוג בירושלים נדהמו היום (ב') לראות מאבטחים עם נשקים שלופים עוצרים את תנועת כלי הרכב באזור ומונעים מכל הסובבים להתקרב. הסיבה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש לרכוש דגל ישראל לרכב ממוכר דגלים בצומת, לקראת יום העצמאות הקרוב.

בדף הפייסבוק של ראש הממשלה עלתה היום תמונה שמתארת את נתניהו רוכש דגל ממוכר ברחוב. בתיאור של התמונה נכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו היה בדרכו למשרד, כשהבחין במוכר דגלים באחת הצמתים בירושלים. ראש הממשלה ביקש מנהגו לעצור את הרכב, ירד מהרכב ורכש מאותו מוכר דגל".

מה שלא נכתב הוא כאמור עצירת התנועה על-ידי המאבטחים לדקות ארוכות. עדת ראייה שהייתה במקום סיפרה ל"גלובס" כי האירוע גרם לבהלה במקום: "נבהלנו למראה המאבטחים החמושים. ראיתי תיק זרוק על הרצפה וחשבתי שזה חפץ חשוד, אבל בסוף התברר שזהו התיק של המוכר, וכל הבלגן והפקקים נגרמו בגלל ראש הממשלה".

"ראש הממשלה רכש את הדגל ב-5 שקלים וגם הוסיף למוכר 5 שקלים נוספים טיפ", נכתב בדף פייסבוק של נתניהו. "ראש הממשלה אמר למוכר הדגלים, 'אתה עושה עבודה חשובה מאוד, עוזר לצבוע את הארץ בכחול ולבן. יש לי רק בקשה קטנה ממך - שמור על עצמך, תעמוד על המדרכה ואל תרד לכביש'".