הלו 015: התקלה תוקנה; חברות התקשורת ניסו לחסום אותנו

החברה מדווחת כי ניתן להוציא שיחות לחו"ל ■ מקורבים טוענים כי מקור התקלה שגרמה להשבתה של יותר מיממה לא היה ב-015 ■ ועדיין, עתיד החברה לוט בערפל

חברת הלו 015 טוענת הערב (ג') כי התקלה שחוותה היום בהוצאת שיחות לחו"ל תוקנה, וכעת ניתן לחייג לחו"ל דרך 015. מקורבים לחברה טוענים כי מקור התקלה לא היה בחברה עצמה, אלא בכך שחברות תקשורת שונות ניסו ועדיין מנסות למנוע הרחבת הקיבולת של הלו 015 לחו"ל, וזה מה שמנע מהמשתמשים להוציא שיחות בפועל.

למרות שלטענתה הבעיה לא היתה אצלה, בהלו 015 מדווחים כי הם התגברו על הבעיות, והכול חזר לפעילות רגילה. עם זאת, נציין, התקלה הזו, בתוספת פיטורי עובדים בכירים בימים האחרונים, מותירים את השאלות לגבי עתיד החברה - פתוחות.

לאחרונה הופצו ידיעות למערכות העיתונים על כך שהלו 015 מעכבת תשלומים לעובדים, ומוקדם יותר היום גם נרשם קושי להשיג את החברה. גם דוברי החברה נמנעו מלהגיב בהיעדר מידע מצד הבעלים - והתמונה המצטיירת מאופן פעילותה היא בעייתית במיוחד ומעלה כאמור שאלות לגבי עתיד הפעילות.

חברת הלו 015 פועלת בשוק השיחות הבינלאומיות והייתה אגרסיבית במיוחד במחירים שהציעה בשיחות לחו"ל. כל עוד היא פעלה בשוק השיחות הבינלאומיות לא נרשמו אירועים חריגים בפעילותה, ואולם הספקיות הבינלאומיות שאיתה עבדה סיפרו כי פעילותה מצטיירת כבעייתית.

הסנטימנט השלילי כלפי החברה החל כאשר היא הכריזה על כוונתה להיכנס לשוק הסלולרי. התברר כי ההכרזה הייתה בלתי מבוססת בעליל, ולמעשה היא ייצרה באז שלילי כאשר פיזרה הבטחות חסרו כיסוי. החברה לא הצליחה להרים את המיזם הסלולרי, למרות שטענה כי השלימה את העסקה לרכישת פעילות MVNO קיימת.