פלוריסטם קיבלה מענק של 3.1 מיליון דולר מהמדען הראשי

חברת הביו-רפואה דיווחה כי אושר לה המענק במשרד התמ"ת ■ המענק נועד להשתתפות בהוצאות מחקר ופיתוח של החברה בין החודשים מארס 2012 לדצמבר 2012

חברת הביו-רפואה פלוריסטם דיווחה היום (ב') כי אושר לה מענק בהיקף של 3.1 מיליון דולר (כ-11.8 מיליון שקל) מהמדען הראשי במשרד התמ"ת. המענק נועד להשתתפות בהוצאות מחקר ופיתוח של החברה בין החודשים מארס 2012 לדצמבר 2012.

משרדו של המדען הראשי נותן מענקי מחקר ופיתוח לחברות וגופים. המענקים הממשלתיים נועדו לעודד פיתוח של טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות במטרה לבסס את מעמדה של התעשייה הישראלית בשוק ההיי טק הבינלאומי.

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם, אמר היום: "אנו שמחים שהמדען הראשי שב והכיר בטכנולוגיה החדשנית של פלוריסטם וביתרונות התחרותיים והאיכותיים שלה בשוק תאי הגזע. המענק הזה יסייע לנו לממש את תכניות המו"פ שלנו ולהתקדם עם הניסויים הקליניים במטרה להביא לשוק ולמיליוני חולים בעולם תרופות המבוססות על תאי הגזע מהשלייה".

פלוריסטם, שמקום מושבה בחיפה, עוסקת בפיתוח תרופות מתאי גזע שמקורם בשלייה של נשים לאחר לידה. לאחרונה עדכנה החברה את משקיעיה כי היא מתכננת להתחיל בקרוב בשלושה ניסויים קליניים שונים.