השיחה: גיורא עופר מזניק

מי הגיעו לאירוע של עמותת הזנק? ■ איפה חנך ישראל מקוב את הזוגיות החדשה שלו? ■ וגם: מה תמצאו באלבום האינסטגרם של השף עומר מילר?

עמותת "הזנק לעתיד" בראשות המנכ"לית שרון חזקיה, חגגה אמש (א') בת-מצווה להיווסדה. האירוע נערך בבית חיל האוויר בהרצליה, במעמד שר התקשורת, הרווחה והשירותים החברתיים משה כחלון ויו"ר בנק דיסקונט יוסי בכר.

משה כחלון, שרון חזקיה, עמותת
 משה כחלון, שרון חזקיה, עמותת

משה כחלון ושרון חזקיה

הקשר העמוק בין העמותה לבנק החל כבר לפי 7 שנים ביוזמתו של המנכ"ל לשעבר גיורא עופר המשמש כיום כיו"ר העמותה. יורשו של עופר בתפקיד מנכ"ל קבוצת דיסקונט, ראובן שפיגל, המשיך את דרכו ואף רתם את שאר מנכ"לי הקבוצה כשותפים לפרויקט. כך לדוגמה תרם במהלך השנים בנק מרכנתיל, בראשותו של המנכ"ל יעקב טננבאום, למעלה מ-70 מלגות לחניכי הזנק.

רעיה שטראוס, לוני הרציקוביץ', עמותת
 רעיה שטראוס, לוני הרציקוביץ', עמותת

רעיה שטראוס ולוני הרציקוביץ'

במהלך הערב הוצגה לנוכחים התוכנית המרכזית של העמותה הנקראת "הזנק לתעשייה". התוכנית פועלת בכ-30 בתי ספר ברחבי הארץ בכל המגזרים במסגרתה בני-נוער מקבלים הכשרה מקצועית בסביבת לימודים חדשנית שתאפשר להם לסיים בהצלחה 12 שנות לימוד, להתגייס לצבא עם מקצוע נדרש, ומקנה להם אפשרות לפיתוח קריירה והשתלבות בתעשיות מובילות במקום מגוריהם בפריפריה. כ-16 אלף בני-נוער מהפריפריה בוגרי התוכנית כבר השתלבו בעולם האקדמיה והתעסוקה.

בחלק האומנותי: ישראל קטורזה, לירן דנינו, ומישל כהן "בוגר" התוכנית "בית הספר למוסיקה". בין בכירי המשק הגיעו לקחת חלק בערב: רמי נוסבאום, אליעזר פישמן, פרופ' שלמה מור יוסף מנכ"ל הביטוח הלאומי, יאיר המבורגר, רעיה שטראוס ושמואל בן-דרור, ענת כרם שהגיעה בגפה, טל רבן, ירון אנג'ל, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, לוני ורותי הרציקוביץ', שולה רקנאטי, אורית אלסטר, יורם אלטמן ועוד.

מקוב מציג

למעלה מ-400 מוזמנים הגיעו במוצ"ש למוזיאון תל-אביב לאמנות ליהנות מ"פסקול חי לסרט שאינו קיים" - מופע מוסיקלי מאת ובביצועו של אבי בנימין, מלחין הבית של תיאטרון גשר.

בלה לוסטיג, ישראל מקוב,
 בלה לוסטיג, ישראל מקוב,

בלה לוסטיג וישראל מקוב

נצפו בקהל הרב שנהנה מקוקטייל והאזין ברוב קשב: ישראל מקוב שהגיע מלווה בבת זוגו החדשה בלה לוסטיג, יגאל אהובי, שלום ולימור חנוך, שלומי שבן, יעל דן והלל מיטלפונקט, אמנון לוי, סנדרה שדה ומוני מושונוב, רפי רשף ונורית גלרון, קרן מור ומנשה נוי, ליהיא חנוך ואיתן ליפשיץ, ליא קניג, ששי קשת ויונה אליאן, יחזקאל לזרוב, עדנה מזי"א, אלכס וחמוטל אנסקי ורבים נוספים.

רביד מאירה

נאווה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל, ולי קוטון, מנהל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל פריז, אירחו אמש במרכז רבין קהל מטופח במיוחד. האירוע, שכלל קוקטיל חגיגי, נערך במקביל בלוקיישנים שונים ברחבי העולם לרגל השקת סדרת האור החדשה של לוריאל פריז.

דורית וידבסקי, בת שבע בובליל, השקת סדרת האור של לוריאל / צילום: ערן לם
 דורית וידבסקי, בת שבע בובליל, השקת סדרת האור של לוריאל / צילום: ערן לם

דורית וידובסקי ובת שבע בובליל

הגיעו להתנסות: דורית וידבסקי, רמי שביט, פיני פרבר סמנכ"ל הסחר הנכנס של ניו-פארם, דני לוזון סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם, שרה אללוף, בת שבע בובליל, עפרה רייף, יפית גרינברג, לאה שנירר, עו"ד מגי הלפרין, מיכל המאירי, שרי סקאל שהגיעה עם חברותיה, חנה גרטלר, דליה ממרוד שהגיעה עם בתה שני שהשתחררה מצה"ל השבוע, אורית בן-אדרת, דליה מנטבר, טלי אנג'ל, שלווה הסל ועוד.

הצצה לאלבום התמונות של השף עומר מילר: גורמה ופוליטיקה

"הפייסבוק, הטוויטר והאינסטגרם הפכו בחמש השנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי. זו מבחינתי לא עבודה אלא דרך חיים. אני קם בבוקר, מעלה סטטוס, מפרסם תמונה, מתקשר עם העולם. אני חושף הכול: עבודה, אוכל, חיים אישים, דעות פוליטיות, זוגיות. זו לדעתי הסיבה להצלחה שלי ברשתות החברתיות".

מוחות טלה / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר
 מוחות טלה / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר

1. פוליטיקה: "מוחות טלה. העליתי את התמונה עם הכיתוב 'נמצאה האבידה של ראש הממשלה', קיבלתי אינספור נאצות בתגובה, ולא פחות מחמאות".

עומר מילר, שמעון פרס / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר
 עומר מילר, שמעון פרס / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר

2. מטבח תיכון חדש: "יש שני אנשים שנכנסים למסעדה שלי וגורמים לדממה - בר רפאלי והנשיא שמעון פרס. הנשיא החמיא לי על האוכל ובתמורה הצעתי לו להיכנס כשותף במסעדה שנקרא לה מטבח תיכון חדש. הוא לא זרם איתי".

רוסטביף / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר
 רוסטביף / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר

3. רוסטביף: "רוב התמונות שאני מעלה הן של אוכל שאני מבשל ואוכל. אני שף וכך אני משווק את האוכל שלי".

עומר מילר עם צ'ילי / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר
 עומר מילר עם צ'ילי / צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של השף עומר מילר

4. צ'ילי: "כחלק מ'האני מאמין' שלי לגבי התנהלות ברשתות החברתיות אני לא מפרסם רק אוכל או תהליכי עבודה אלא גם את חיי האישיים. זו תמונה שהעלתי ביום שאימצתי את צ*ילי החתולה שלי, שחצי שנה אחר-כך התברר שהיא בכלל חתול".

המתווכים נגד ורד

המתווכים זועמים על הקומיקאי רמי ורד. ורד, שהתארח בתוכנית הסאטירה "חדר 101" בערוץ 23, אמר: "אני חושב שצריך להרוג את כל המתווכים". הדברים הובילו לסערה וגם לפנייה לנציגי החוק. בני לובל, מנהל וזכיין של 5 משרדי אנגלו-סכסון הגיש אתמול תלונה למשטרה כנגד ורד בגין הסתה לאלימות.

"אם ורד היה רואה לנכון לצחוק על העבודה של מתווכים זה דבר אחד, אבל לחזור ולהגיד בצורות שונות, שצריך להרוג מתווכים, זה דבר אחר", אמר לובל, "מה היה קורה אם במקום 'מתווכי דירות' ורד היה אומר 'שופטים' או 'ערבים'? אני מאמין שכבר ביציאה מהאולפן היו עוצרים אותו". ורד מסר בתגובה: "אני מתנצל על הדברים. הם נאמרו בצחוק".

אורי חודי