קרן גידור הרוויחה 70 מ' ד' בבארנס אנד נובל תוך 3 שבועות

מניית בארנס אנד נובל מזנקת בכ-100% לפני פתיחת המסחר וכעת מתברר שמספר קרנות גידור "הימרו על הסוס הנכון" כאשר רכשו ממניות החברה ■ קרן הגידור ג'אנה רכשה 6.95 מיליון מניות של בארנס אנד נובל לפני כשבועיים וכעת רושמת רווח עצום

מניית חברת בארנס אנד נובל (סימול: BKS) מזנקת בכ-100% במסחר המוקדם בעקבות עסקת ענק שחתמה עם מיקרוסופט וכעת מתברר שמספר קנות גידור ש"הימרו על הסוס הנכון" ורכשו כמות גדולה של מניות החברה לפני מספר שבועות צפויות לרשום רווח תיאורטי של עשרות מיליוני דולרים.

כאמור, ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט הודיעה היום כי היא משקיעה סכום של כ-300 מיליון דולר בחברה בת שתוקם בשיתוף פעולה עם חברת בארנס אנד נובל. המטרה במיזם לקדם את תחום הספרים האלקטרוניים ולהכניס את מיקרוסופט לתחום ביחד עם קורא הספרים Nook של השותפה החדשה שלה.

בעוד מספר קרנות גידור ש"הימרו על הסוס הנכון", רכשו מניות של בארנס אנד נובל בהיקפים גבוהים וכעת נהניות מרווח על הנייר של עשרות מיליוני דולרים, קרן הגידור שרושמת את הרווח הגדול ביותר היא קרן הגידור ג'אנה (JANA).

ממסמכים שהגישה ג'אנה לרשויות הרגולציה בארה"ב ב-11 לאפריל, עולה כי החברה רכשה 6.95 מיליון מניות של חברת בארנס אנד נובל או בסך הכל 11.56% מסך מניותיה של החברה.

בארנס אנד נובל קפצה ב-10 דולר למניה במסחר המוקדם כך שקרן ג'אנה רושמת רווח תיאורטי של כ-69.5 מיליון דולר.