ענבל אור רוכשת מגרש ברמת-גן בכ-10 מיליון שקל

חברת אור סיטי נדל"ן מודיעה על רכישת המגרש בז'בוטינסקי 102 ברמת-גן, הסמוכה לזו שרכשה ב"פרויקט 104" ■ החברה כבר רכשה את המגרש העיקרי בכ-40 מיליון שקל

חברת אור סיטי נדל"ן, בבעלות ענבל אור, הודיעה היום (ב') על רכישת המגרש בז'בוטינסקי 102 ברמת גן, הסמוכה לזו שרכשה ב"פרויקט 104". המגרש בז'בוטינסקי 102 נרכש תמורת כ-10 מיליון שקל, לאחר שהחברה רכשה במארס השנה את המגרש העיקרי, 2 דונם בז'בוטינסקי 104, בסכום של כ-40 מיליון שקל.

הרכישה הנוכחית תאפשר יצירת חזית מסחרית מרשימה ברוחב של כ-34 מטרים למסחר ולשפר את דרכי הגישה אל הפרויקט וממנו ותבטיח שטחים ירוקים בסמיכות לפרויקט.

זכויות הבנייה שנרכשות במסגרת העיסקה הנוכחית ינויידו לפרויקט על המגרש בז'בוטינסקי 104 ויאפשרו הקמת מגדל רב קומות. הפרויקט הנוכחי משתרע על מגרש בגודל כולל של כ-2.5 דונם, שבו יבנה מגדל יוקרתי של כ-35 קומות, המציע דירות בנות 3 חדרים למגורים בגודל 71 מ"ר בתוספת מרפסות בגודל 12 מ"ר ובמחיר של החל ממיליון שקל בלבד.

הפרויקט משווק במתכונת ייחודית ובלעדית לאור סיטי נדל"ן, של "יזמות קבוצתית", המאפשר לרוכש ליהנות מחיסכון בעלויות הבנייה כמקובל בקבוצת הרכישה, ובמקביל גם ליהנות מהיתרונות של מחיר קבוע ומוגדר מראש וכן התחייבות למועד סיום הפרויקט ועמידה בלוחות הזמנים ללא פיגורים.

הפרויקט, ששיווקו החל לפני כחודש וחצי רשם הצלחה מסחררת ועד כה נמכרו בו 86 דירות מתוך כ-120 הדירות המתוכננות להיבנות בו.

התב"ע הנוכחית במגרש 104 מאפשרת בניית 3 בניינים סמוכים בגובה של 8 קומות כל אחד. עם זאת, במהלך אסטרטגי המתכתב עם מציאות המגדלים ההולכת ומתפתחת על ציר ז'בוטינסקי, החליטה אור סיטי נדל"ן להגיש תב"ע נקודתית בסמכות הוועדה המקומית לבניית מגדל אחד שישלב את כלל זכויות הבנייה המותרות לה על פי התב"ע הקיימת.

לדברי ענבל אור, מנכ"ל ובעלים אור סיטי נדל"ן, "אנו מסיימים היום חודש וחצי אינטנסיביים של שיווק פרויקט '104' שזכה לביקושים גדולים בזכות המוצר האטרקטיבי והמחירים חסרי התחרות בגוש דן. מכרנו כבר למעלה מ-80% מדירות הפרויקט. אנו ממשיכים להתמקד בפרויקטים המותאמים לצרכי הדור הצעיר בסטנדרט גבוה ובמחירים אטרקטיביים ומאמינים כי רוחות השוק ישפיעו בכוון זה".