אמדוקס מכריזה על דיבידנד; מעלה תחזית הרווח ל-2012

החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד של 13 סנט למניה ברבעון הראשון של 2013 ■ מכה את תחזית הרווח לרבעון הנוכחי: 114.7 מיליון דולר או 67 סנט למניה לעומת צפי ל-64 סנט למניה ■ ההכנסות בטווח הציפיות: 809 מיליון דולר

ענקית הבילינג אמדוקס מספקת היום (ג') בשורות מצוינות למשקיעיה במסגרת הדוחות הרבעוניים, כאשר היא מכריזה, לראשונה בתולדותיה, על דיבידנד בהיקף של 13 סנט למניה, שיחולק ברבעון הראשון של 2013.

ועתה לדוחות: החברה מדווחת על הכנסות של 809 מיליון דולר, בטווח התחזיות שלה ל-800-820 מיליון דולר הכנסות. קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט חזה הכנסות של 811.48 מיליון דולר.

בשורת הרווח, מכה החברה את התחזיות המוקדמות כשהיא מדווחת על רווח של 114.7 מיליון דולר או 67 סנט למניה (non-GAAP) לעומת תחזיות בוול סטריט לרווח של 64 סנט למניה.

ועוד בשורה למשקיעים: החברה מעלה את תחזית הרווח למניה לשנת הכספים, עם עלייה של 12-14% ברווח לעומת תחזית קודמת לעלייה של 11-13%. בשורת ההכנסות, צופה החברה עלייה של 3-4% לעומת תחזית קודמת לעלייה של 5-6%, בעיקר בשל שינויים בתחזית לגבי AT&T.

ברבעון הבא חוזה אמדוקס הכנסות של 805-825 מיליון דולר לעומת תחזית מוקדמת בוול סטריט ל-840.65 מיליון דולר, וכן רווח למניה בין 64 ל-70 סנט, בטווח הציפיות של האנליסטים.

גלמן: מחויבים להצפת ערך לבעלי המניות

"ביצועינו ברבעון השני של שנת הכספים משקפים תנופה מתמשכת בעסקאות בשווקים המתעוררים ופעילות עסקית ערה באירופה, שקוזזה בחלקה על-ידי התאוששות אטית בהוצאות של AT&T. נוכחותנו בשווקים המתעוררים ממשיכה להתחזק ככל שאנו זוכים בפרוייקטי טרנספורמציה בעלי השפעה בדרום מזרח אסיה ובאמריקה הלטינית. אנו עדים גם לכך שלקוחותינו בשווקים המתעוררים מגלים עניין גובר במודל העסקי המלא של שירותי מיקור חוץ. באירופה, אנו רואים המשך בביקושים לכל תחומי המוצר שלנו. ביצועינו ברוב הלקוחות בצפון אמריקה תאמו את ציפיותינו, לרבות תנאי ההסכם המעודכן עם בל קנדה, אשר נכנס לתוקף בתחילת הרבעון השני של שנת הכספים. מאידך, התחזית שלנו לגבי AT&T עודכנה כלפי מטה עקב השינויים בסדר העדיפויות של הלקוח בתחום טכנולוגיות המידע ואנו צופים כעת שחולשה זו תימשך עד לסוף שנת הכספים", ציין מנכ"ל החברה אלי גלמן עם פרסום הדוחות.

גלמן הוסיף כי "במהלך הממחיש את ביטחוננו בעתידה של אמדוקס ואת מחויבותנו להצפת הערך עבור בעלי המניות, דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד רבעוני במזומן בסך 13 סנט למניה".