מסאז' בשמונה ידיים

מיטת עיסוי בגודל של מיטת יחיד, שלכל אורכה שורות של אבני ג'ייד עגולות שנעות קדימה, אחורה ולצדדים לכל אורך הגוף, מכף רגל ועד הראש, ובחזרה

למיטת הטיפולים הסטנדרטית, זו עם החור המצחיק שלתוכו דוחפים את הפנים, יש, מתברר, אחות משוכללת, כזו שמייתרת אפילו את הנוכחות של המטפל ועושה הכול בכוחות עצמה. מדובר במיטת עיסוי בגודל של מיטת יחיד, שלכל אורכה שורות של אבני ג'ייד (ירקן בשמן העברי) עגולות, שנעות קדימה, אחורה ולצדדים לכל אורך הגוף, מכף רגל ועד הראש, ובחזרה.

שלט רחוק נוח להפעלה מאפשר בחירה של פעילות האבנים, כולל עוצמה, מהירות, התמקדות או טמפרטורה. קצת כמו בעיסוי אבנים חמות, גם אלו יכולות להתלהט. יבואני המיטה אומרים כי הטכנולוגיה שלה מאפשרת בחירה בין שבע טכניקות עיסוי כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוק ועוד. ניתן לכוון את העוצמה ואת המיקוד של כדורי הג'ייד, שגודלם הוא כשל כדור טניס, וגם להרים את גב המיטה לזוויות שונות וכשהכדורים פועלים במקביל. התחושה מזכירה מסאז' בשמונה ידיים.

עם זאת, קשה לומר שהמיטה היא תחליף למסאז'יסט. ראשית, קשה לנהל איתה את הדיאלוג המתנהל בדרך כלל עם המטפל, שבו מכוונים אותו "בדיוק אל הנקודה'". שנית, בגלל מבנה המיטה, לא נוח לשכב בה על הבטן. ושלישית, אבני הג'ייד הקשות אינן יכולות לשמש כתחליף לידיים אנושיות חמימות שמעסות את השרירים הדואבים, גם אם אבני הג'ייד פולטות קרני אינפרה אדום (כפי שטוענים יצרני המיטה) שהן בעלות תכונות ריפוי כאלה ואחרות.

ועדיין, מי שידו משגת לרכוש את המיטה לשימוש ביתי (מחירה אינו זול - 14,000 שקלים) ימצא בה רהיט מפנק ומרגיע. כך, בלי תלות במקום פנוי, חיפוש חניה או יציאה מהבית, אפשר לשחרר גב תפוס, מתחים שהצטברו, שרירי רגליים דואבים או צוואר תקוע. אם מחלקים את מחירה של המיטה במחירו הממוצע של מסאז' (כ-250 שקלים), מדובר ב-56 מסאז'ים, שאחריהם החזרתם את ההשקעה.

פתרון טוב למי שסובל מבעיות גב כרוניות, זקוק לעיסוי יומיומי ויכול להרשות לעצמו את העלות.

מרפלא, אחוזה 88 רעננה. טל' 09-8944155