ועד העובדים לרשות השידור: לא נעלה את ערוץ החדשות החדש

ועד עיתונות ההפקה בערוץ 1 טוען כי עד היום, 3 ימים לפני עליית הערוץ, הוא עדיין ניזון משמועות וחסר כל מידע על התוכניות של הנהלת הרשות להפעלת הערוץ

ועד עיתונות הפקה בערוץ 1 הודיע להנהלת רשות השידור כי לא יאפשר לפתוח בשידורי ערוץ החדשות המתוכנן ליום ראשון הקרוב במסגרת שידורי ערוץ 33.

זליג רבינוביץ', העוזר הבכיר למנכ"ל וראש צוות ההקמה של הערוץ, הביע צער על כך שחברי ועד עיתונות הפקה "נוטלים את החוק לידיים ורוצים לשפוך את התינוק עם המים".

ועד עיתונות הפקה טען כי עד היום, 3 ימים לפני עליית הערוץ החדש לשידור, הוא עדיין ניזון משמועות וחסר כל מידע על התוכניות של הנהלת רשות השידור להפעלת הערוץ.

לטענת הוועד, "הנהלת רשות השידור מבצעת מחטף לפני הרפורמה - מבלי לשתף את העובדים ומבלי לתאם איתם את סידורי העבודה".

הוועד הדגיש עוד כי בשלב זה אין להם כל כוונה לשתף פעולה אם כוונות ההנהלה לפתוח את שידורי הערוץ, ולכן הוא לא ייפתח.

ברשות השידור מוסרים כי "תכני רשות השידור אינם אמורים לעבור דרך המסננת של ועד עיתונות הפקה, כמו גם שיבוץ העובדים במסגרות המתאימות. שיקולים מקצועיים אלה נתונים בידי הנהלת הרשות בלבד. מבזקי החדשות בערוץ 33 ישובצו באופן חוקי החל ביום א' הקרוב, כפי שהובהר לוועד עיתונות הפקה בנוכחות יו"ר האגודה בירושלים, דני זקן, לאחר מספר פגישות הידברות בין נציגי הנהלת הרשות, האגודה והוועדים".

כמו כן מהרשות נמסר כי "זליג רבינוביץ', העוזר הבכיר למנכ"ל וראש צוות ההקמה של הערוץ, מביע צער עמוק על כך שחלק מחברי ועד עיתונות הפקה נוטלים את החוק לידיהם ורוצים לשפוך את התינוק עם המים משיקולים לא ענייניים, ומבלי להתחשב במצבה הרעוע של הרשות בכלל, והטלוויזיה בפרט".