בעלי המניות של הלו 015 מבקשים למכור החברה

ל"גלובס" נודע כי יו"ר החברה, יורם שכטר, מוביל את המגעים ■ בנוסף לפעילות השיחות הבינלאומיות, החברה מוכרת גם רישיון למפעיל סלולרי וירטואלי ■ בסוף מארס הכריזה החברה על חבילה שיחות והודעות ללא הגבלה ב-99 שקל לחודש

אחרי הסערה שעוררה בשוק התקשורת, בעלי המניות של הלו 015 מנסים למכור את החברה. כך נודע ל"גלובס".

ל"גלובס" נודע כי בשבועות האחרונים פנה יו"ר החברה, יורם שכטר, לכמה אנשי עסקים והציע להם לרכוש את החברה תמורת סכום של כ-50 מיליון שקל. שכטר מחזיק 50% מהבעלות על חברת היל"ת שמחזיקה בהלו 015, והוא מוביל את המגעים למכירתה. בתגובה לפניית "גלובס", ביקש שכטר שלא להתייחס לנושא.

אנשי עסקים שאליהם נעשתה הפנייה נדהמו לשמוע על התמורה הגבוהה שדורשת החברה. בפניהם הוצגה תמונה לפיה הלו מוכרת גם רישיון למפעיל סלולרי וירטואלי, זאת בנוסף לפעילות השיחות הבינלאומיות. בנוסף נודע כי החברה גם הציעה למשקיעים אופציה להיכנס כשותפים.

רצונם של בעלי המניות למכור את הפעילות מעיד על הסיטואציה הקשה שאליה נקלעה החברה. הלו 015 החלה את דרכה כחברת שיחות בינלאומיות, אך הסנטימנט השלילי כלפיה החל לאחר שהכריזה בסוף מארס על כוונתה להיכנס לפעילות סלולרית במודל של MVNO, והציעה הצעה חסרת תקדים - חבילה של 99 שקל לשיחות והודעות ללא הגבלה. ימים ספורים לאחר מכן, התבררו יותר פרטים שהצביעו על כך שמאחורי ההצהרות "המפוצצות" אין ולא כלום.

ההמשך כבר היה ברור: הלו 015 לא הצליחה להרים את הפעילות הסלולרית, העובדים קיבלו משכורות באיחור, אחרים פוטרו ותקלות אירעו. כך שעתיד החברה במתכונת הנוכחית אינו ברור. החברה מוחזקת ע"י שכטר, המכהן גם כיו"ר חדשות ערוץ 10, בשיעור של 50%, הרבנית ברוריה זבולוני, אחותו של הרב יעקב איפרגן, "הרנטגן", שמחזיקה 23%, משפחת מטיאס-פרנקל שמחזיקה 23%, ומשרד שקל ושות' שמחזיק 4%.

בעלי המניות
 בעלי המניות

החיים הקצרים
 החיים הקצרים