דיווח: מחיר המניה של פייסבוק ייקבע על 25-35 דולר

ה"וול סטריט ג'ורנל" חושף גם כי שוויה של הרשת החברתית הפופלרית ינוע בין 85 ל-95 מיליארד דולר ■ נזכיר כי החברה תונפק בבורסת נאסד"ק ב-18 למאי תחת הסימול FB

לאחר שדווח כי פייסבוק תצא להנפקה הגדולה ב-18 למאי, כעת חושף ה"וול סטריט ג'ורנל" כי בכוונת החברה לקבוע את מחיר המניה ההתחלתי בטווח של 25 עד 35 דולר, ולפי שווי של כ-95 מיליארד דולר.

כאמור, מוקדם יותר השבוע נחשף כי ההנפקה הראשונית לציבור של הרשת החברתית הפופלרית מתוכננת להיות ב-18 למאי, כאשר עוד לפני ההנפקה החברה מתכננת לערוך רוד-שואו ב-7 למאי בקרב משקיעים מוסדיים ובנקים.

פייסבוק דיווחה לפני כשבוע וחצי על ביצועיה ברבעון הראשון של השנה לקראת ההנפקה החברה דיווחה בין היתר על הכנסות של 1.05 מיליארד דולר, זינוק של 45% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, החברה דיווחה על ירידה של 6% בהכנסות בהשוואה לרבעון הרביעי של 2011, שנחשב לחזק יותר בשל עונת הקניות.

נזכיר כי לפייסבוק קיימים יותר מ-900 מיליון משתמשים, היא תונפק בבורסת נאסד"ק ותיסחר תחת הסימול FB. כמו כן, לקראת הנפקתה בבורסה היא פתחה במסע רכישות שכלל בין היתר את אפליקציית הצילום הפופלרית אינסטגרם, עליה היא שילמה מיליארד דולר.