קצת נחת לדנקנר: רווחי גב ים עלו ב-30% ל-39 מיליון שקל

הכנסות החברה מהשכרת מבנים עלו ב-9% ל-85 מיליון שקל ■ המנכ"ל שרון שוופי: "הרבעון הראשון של השנה מצביע על המשך היציבות בענף הנדל"ן בישראל"

גב ים מקבוצת נכסים ובנין של IDB מסכמת הבוקר (ב') את הרבעון הראשון של השנה עם עלייה של כ-30% ברווח הנקי ל-39 מיליון שקל לעומת 30 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011.

ההכנסות מהשכרת מבנים הסתכמו ב-85 מיליון שקל, עלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA רשם עלייה של 7 מיליון שקל - והסתכם ברבעון החולף ב-75 מיליון שקל.

תזרים המזומנים השוטף רשם עלייה ל-75 מיליון שקל מ-59 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה מסבירה כי העלייה בתזרים נובעת בעיקרה מגידול בהכנסות מהשכרת נכסים מניבים.

מנכ"ל החברה שרון שוופי ציינה כי "הרבעון הראשון של השנה מצביע על המשך היציבות בענף הנדל"ן בישראל, הן ברמת הביקושים והן ברמת מחירי השכירות והתפוסות. גב ים פותחת את שנת 2012 עם תפוסה של כ-97% וגידול בהכנסות, הנובע בעיקר מתוספת נכסים חדשים שאוכלסו. גב ים ממשיכה בהקמת פרוייקטים בהיקף של כ-100 אלף מ"ר - בהרצליה, חולון, ובפארק ההיי-טק החדש, 'גב-ים נגב' בבאר שבע. ברמת הנשיא בחיפה, ממשיכה הבנייה במרץ, וכבר נמכרו כ-230 דירות. לאור הצלחת השיווק, התחלנו בשיווק הבניין הרביעי".