הכוורת של מופז: סמנכ"ל עיריית ר"ג ועורך לשעבר בערוץ 10

בין האנשים שמריצים את יו"ר קדימה לכנסת: ליאור חורב, עזרא נחום ואמרי מזור

1. ליאור חורב - יועץ אסטרטגי ומנהל הקמפיין

נחשב לאחד היועצים האסטרטגיים המובילים בישראל ומחוצה לה. איש צוות החווה של אריאל שרון, שהביא לאחר אישפוזו את ציפי לבני לניצחון. עבר בשנה האחרונה למחנה מופז.

2. ירון מרחב - מנהל הקמפיין לצד חורב

מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, פרסומאי ותיק שהיה מעורב בעבר במספר קמפיינים פוליטיים. ליווה את מופז עוד משלב ההיערכות לפריימריז. חבר הצוות המצומצם למעלה משנה.

3. אמרי מזור - יועץ התקשורת של מופז והדובר הבכיר של המפלגה

מלווה את מופז בשנה האחרונה כיועץ ודובר, ונחשב לאיש אמונו. לפני כן עבד בחדשות 10 כעורך משנה של מהדורת החדשות המרכזית ושל התוכנית "לילה כלכלי".

4. יובל גת - מנהל מטה ההסברה

יהיה זה הקמפיין השלישי שבו מלווה גת את קדימה בבחירות, לאחר שב-2009 ריכז את מטה ההסברה של ציפי לבני, וגם במערכת הבחירות של 2006 היה שותף לניהול קמפיין המפלגה.

5.אמיר הספרי - מנהל הקריאייטיב של הקמפיין

לאחר שבמערכת הבחירות של 2009 שימש הבמאי הראשי של קמפיין הליכוד, חצה הספרי לאחרונה את הקווים לטובת תפקיד ניהול הקריאייטיב של קדימה. בעבר כיהן הספרי כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם בין השנים 2005-2000.

6. עו"ד אלון גלרט - היועץ המשפטי

שותף במשרד מיתר ליקוורניק גבע & לשם. לשעבר היועץ המשפטי של משרד ראש הממשלה בתקופת כהונתם של אהוד ברק ואריאל שרון. אחראי על ההיערכות המשפטית של קדימה לבחירות.

7. אבי וידרמן - מנהל מטה הבחירות ומנהל הלשכה של מופז

הצטרף לצוות של מופז בתקופת הפריימריז. איש אולמרט בעברו, שעבד בלשכתו.

8. עזרא נחום - מנכ"ל המפלגה

מרכז את הפן הפנים-מפלגתי ואחראי על הלוגיסטיקה. שימש סמנכ"ל עיריית רמת-גן ב-15 השנים האחרונות. הובא לקדימה כדי לשקם את מצבה ולהכינה לבחירות כלליות.

9. טל אשכנזי - סמנכ"ל המפלגה

מרכז את הפן הפנים-מפלגתי ואחראי על הלוגיסטיקה, לצד נחום. שימש בעבר יועץ פוליטי של דליה איציק ובבחירות הקודמות עבד עם לבני. בקדנציה הנוכחית הצטרף לשורות מופז.

מופז
 מופז