7 שניות של סקס

גם בשידורי החינוכית בשעה שתיים בצהריים כבר צריך השגחה הורית

דיון פורה על הקשר בין שיער ראשם של גברים לבין ביצועיהם המיניים במיטה, לרבות שיחה פתוחה עם סקסולוג וצילומי זוגות להדגמה, הוא אולי לא פסגת הנועזות הטלוויזיונית של ימינו.

אבל כשהוא משודר בשתיים וחצי בצהריים, חול המועד פסח, בתוכנית המדע לילדים "גלילאו" של הטלוויזיה החינוכית, התמונה מדאיגה קצת יותר.

לפרומואים נוטפי סקס, פרסומות בוטות וסרטים שעד לפני כמה שנים לא שודרו לפני עשר בלילה כבר התרגלנו במינון נרחב; ועדיין, מדהים לגלות חצייה של הקווים במקום שאמור לשמש מפלט.

התלונות זרמו, אבל בחינוכית מסרבים להתרגש מ"7 שניות של ויזואליה" (פלוס הדיון הפורה מסביב), גם אם מודים בטעות כשלעצמה: "'גלילאו' היא תוכנית מדע ודעת, וכל התכנים בה בעלי הקשר מדעי מובהק. הקטע המדובר בעל הקשר מיני מרומז בלבד, ואי-סיווגו נובע מטעות. יחד עם זאת, כיוון שמדובר בקטע הראוי לסיווג לגילאי 8, ניתן לשדרו במהלך היום, ולכן התגובה ביחס אליו מוגזמת".

נראה אם בחינוכית יצליחו לשכנע גם בדיון שנקבע ברשות השנייה בעקבות התלונות.

עצם הסיווג הבעייתי לבני 8 ומעלה צריך להטריד כל הורה, כמו גם הטענה הסמויה שיחסית לתכנים אחרים, זה באמת לא ביג דיל. אבל האם התזכורת הזו תגרום למי מאיתנו לחשוב פעם נוספת על מקומה של הטלוויזיה בחיי הזאטוטים? נראה שלא. בכל זאת, העונה הבאה של "הישרדות VIP" רק יצאה לדרך.