קומטאץ' הודיעה על תוכנית רכישה מחדש של מניות

מועצת המנהלים של החברה אישרה לפתוח בתוכנית רכישה מחדש של מניותיה הרגילות של החברה בשוק החופשי, בסכום מזומן של עד 2.5 מיליון דולר

קומטאץ', ספקית מובילה של פתרונות מבוססי ענן לאבטחת אינטרנט, הודיעה כי מועצת המנהלים של החברה אישרה לפתוח בתוכנית רכישה מחדש של מניותיה הרגילות של החברה בשוק החופשי, בסכום מזומן של עד 2.5 מיליון דולר.

שלומי ינאי, מנכ"ל קומטאץ', אמר, "האישור של מועצת המנהלים לתוכנית הרכישה מחדש של המניות משקף את האמון שיש למועצת המנהלים ולהנהלת החברה בסיכויי הצמיחה של החברה לטווח רחוק. על סמך הערך שאנו מזהים בחברה, אנו סבורים שהחזרת הערך לבעלי המניות שלנו באמצעות רכישה מחדש של המניות היא צעד הולם בשעה זו. חוסנו של המאזן ותזרימי המזומנים החיוביים שלנו מספקים לקומטאץ' את הגמישות הפיננסית לעמוד בתוכנית הרכישה תוך המשך המימון של תכניות הצמיחה האסטרטגיות שלנו."

הרכישה מחדש של המניות תמומן מהון חוזר זמין. קומטאץ' דיווחה כי ב-31 במארס 2012 הסתכמו יתרת המזומן נטו שלה ב-22 מיליון דולר ללא חובות שטרם נפרעו. התוכנית תופעל מידית ולמרות שהיא צפויה להימשך עד סוף השנה, מועצת המנהלים תבחן מחדש את משך התוכנית מדי רבעון.

על פי תנאי התוכנית, מעת לעת תרכוש החברה את מניותיה שלה לפי תנאי השוק, מחיר במניה, היקף המסחר וגורמים נוספים. הרכישה תבוצע לפי כללי נציבות ניירות הערך של ארה"ב (SEC), תקנות פקודת החברות של ישראל הדורשות שלחברה המבקשת לרכוש את מניותיה יהיו רווחים שלא חולקו, ודרישות משפטיות רלוונטיות נוספות.

תכנית הרכישה מחדש אינה מחייבת את קומטאץ' לרכוש מספר מסוים של מניות וניתן גם להשעותה מעת לעת או להפסיקה כליל. נכון ל-31 במארס, 2012, הסתכמו מניותיה הרגילות של קומטאץ' ב-24.2 מיליון מניות שטרם נפרעו.