בדקה ה-94: מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות הפרמיירליג

מחזור סיום דרמטי באנגליה, בסיומו הצליחה הסיטי לכבוש פעמיים בתוספת הזמן ולנצח 2-3 את ק.פ.ר; הסיטיזנס חגגו אליפות אחרי 44 שנים יבשות

דרמה עצומה במחזור הסיום בפרמיירליג, בסיומה חגגה הערב (ראשון) מנצ'סטר סיטי תואר אליפות ראשון אחרי 44 שנים על חשבונה של מנצ'סטר יונייטד. הסיטיזנס ניצחו 2-3 בבית את ק.פ.ר, אחרי מהפך אדיר שכלל שני שערים בתוספת הזמן של דז'קו (דקה 91) וסרחיו אגוארו (דקה 94).

מנצ'סטר יונייטד שהיתה זקוקה למעידה של הסיטי, עשתה את שלה וניצחה בחוץ 0-1 את סנדרלנד (וויין רוני, 20). אלא שעמוק בתוך תוספת הזמן, שניות לתום העונה, קיבלה את הבשורה מאצטדיון "סיטי אוף מנצ'סטר" על שער הניצחון של אגוארו.

מנצ'סטר סיטי עוד הוליכה 0-1 משער של זאבלטה בדקה ה-39. ק.פ.ר, שהיתה צריכה את הנקודות במאבק על ההישארות בליגה, הצליחה להפוך את התוצאה במחצית השנייה עם שערים של ג'יבריל סיסה (47) ומקי (65). בתווך עוד הספיק השופט להרחיק את ג'ואי בארטון מק.פ.ר, והחל מהדקה ה-54 שיחקו האורחים בעשרה שחקנים. בתוספת הזמן, כאמור, הצליחה הסיטי לפרוץ את הבונקר של ק.פ.ר פעמיים כדי לזכות בתואר.

שתי הקבוצות ממנצ'סטר סיימו עם 89 נקודות, כאשר הסיטי הקדימה את חניכיו של אלכס פרגוסון בזכות הפרש שערים עדיף.

ארסנל (מקום 3) תצטרף את מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. טוטנהאם שסיימה במקום הרביעי תיכנס למוקדמות של ליגת האלופות רק במידה וצ'לסי לא תנצח את באיירן מינכן בגמר הצ'מפיונס ליג בשבת הקרובה במינכן. ניצחון של צ'לסי יכניס את הבלוז למוקדמות האלופות, בעוד שטוטנהאם תסתפק בליגה האירופית.

בולטון, בלקבורן ו-וולבס ירדו מהפרמיירליג לליגת המשנה.