חשד: עו"ד העלים הכנסות מהשכרת דירות במאות אלפי שקלים

לעו"ד שמואל אריאלי יש כ-8 דירות בבעלותו, ועפ"י החשד הוא לא דיווח לרשות המסים על הכנסותיו משכר הדירה

עו"ד שמואל אריאלי חשוד בהעלמת הכנסות בהיקף של מאות אלפי שקלים מהשכרת דירות שבבעלותו. אריאלי נעצר ושוחרר בערבות אתמול (ב') בבית משפט השלום בתל-אביב, בהוראת השופטת מעין בן-ארי.

כמצוין בבקשה שהוגשה על-ידי פקיד שומה חקירות מרכז, במסגרת טיפול שומתי בתיקו של החשוד על-ידי פקיד שומה נתניה, עלה חשד לפיו אריאלי קיבל במשך שנים הכנסות מהשכרת דירות שבבעלותו, שחצו את תקרת הפטור ממס אך לא דווחו לרשות המסים.

אתמול נפתחה לראשונה החקירה הגלויה בנושא, כאשר נערכו חיפושים בביתו של אריאלי ובחברה שבבעלותו - מה שהוביל לתפיסת מחשבים ומסמכים אצל אריאלי ואצל רואה החשבון שלו, הנראים כקשורים לחשדות.

לעו"ד אריאלי יש כ-8 דירות בבעלותו, 6 מהן כבר למעלה מ-10 שנים, וזאת מבלי שדיווח כלל בכל התקופה על הכנסות משכר דירה לרשות המסים.

לפי בדיקת חוזי השכירות שבידי אריאלי, הכנסותיו של האחרון מדמי שכירות עומדות על כ-18 אלף שקל בחודש. כלומר, מדובר בהכנסות של למעלה מ-2 מיליון שקל בעשור האחרון, עליהם לא דיווח אריאלי לרשות המסים.

לפי החשד, אריאלי ערך את חוזי השכירות של חלק מהדירות על שמות בני משפחתו והחברה שבבעלותו, בכדי להסוות את הכנסותיו משכירות ולהפחית את שיעורי המס.