שיכון ובינוי סולל בונה זכתה במכרז לבניית מחלף קדרים

החברה זכתה במכרז החברה הלאומית לדרכים לבניית המחלף בהצטלבות הכבישים 65 ו-85 ■ היקף הפרויקט מוערך בכ-250 מיליון שקל ■ הפרויקט כולל שידרוג שני הכבישים

שיכון ובינוי מקבוצת אריסון זכתה במכרז החברה הלאומית לדרכים לבניית מחלף קדרים - בהצטלבות כביש 65 עם כביש 85, בסמוך ליישוב קדרים בפרויקט זכתה חברת הבת שיכון ובינוי סולל בונה. היקף הפרוייקט מוערך בכ-250 מיליון שקל, ומשך הביצוע יעמוד על כ- 4 שנים כשההליך יכלול גם תכנון סביבתי מפורט של האזור.

העבודות כוללות שדרוג של כביש 65 וכביש 85 לדרך דו נתיבית ודו מסלולית, הקמת המחלף בצומת בין הכבישים והסדרת מחלפון לישוב כחל. מעבר לכך, התוכנית תכלול שיקום נופי וביצוע עבודות לטובת המטיילים בנחל עמוד ונחל עכברה. העבודות במקום יבוצעו על ידי החברה בת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות.

ירון קריסי, מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות אמר כי "בפרוייקט זה, כמו בכל פרוייקטי התשתית האחרים שהקימה ובונה החברה בישראל, ננסה לאזן בצורה המיטבית בין התועלות לתושבי האזור לבין צורכי הסביבה ונכסי הטבע הייחודיים של האזור. לצורך כך נעשה שימוש בטכנולוגיות התשתיות המתקדמות ביותר, הלוקחות בחשבון ביצוע איכותי כמו גם צרכים של שיקום נופי והשתלבות בסביבה".