א.דורי: 39% זינוק בהכנסות; הרווח הסתכם ב-2 מיליון שקל

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת כ- 74 מיליון שקל אשתקד ■ רונן אשכנזי, מנכ"ל א. דורי: "אנו מסכמים רבעון המדגיש את התנופה החיובית בפעילותנו"

חברת א.דורי מדווחת היום (ה') על תוצאותיה לרבעון הראשון, ומציינת כי ההכנסות ממכירות, עבודות והשכרה צמחו ברבעון בכ-39% והסתכמו בכ-481 מיליון שקל לעומת כ-345 מיליון שקל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת כ- 74 מיליון שקל אשתקד. יודגש כי ברבעון המקביל אשתקד נרשמו רווחים חד פעמיים גבוהים בגין השלמת העסקה להקצאת 40% ממניות דורי אנרגיה לאלומיי יחד עם משיכה ראשונה בפרויקט דוראד וקבלת דמי ייזום.

הרווח הגולמי צמח ברבעון בכ-44% והסתכם בכ-36 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ-25 מיליון שקל אשתקד.

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בכ-292 מיליון שקל, לעומת 253 מיליון שקל בדצמבר 2011. סך המזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר הסתכמו בכ-307 מיליון שקל.

רונן אשכנזי, מנכ"ל א. דורי: "אנו מסכמים רבעון המדגיש את התנופה החיובית בפעילותנו אשר באה לידי ביטוי בצמיחה בכל תחומי הפעילות של הקבוצה. המשכנו להתקדם כמתוכנן עם הפיתוח של פרויקט דוראד וכפי שדיווחנו, דוראד מקיימת מו"מ עם ספקי גז טבעי נוספים".