טלדור סוגרת רבעון: צמיחה בהכנסות ל-191.8 מיליון שקל

הרווח הנקי של טלדור הסתכם ברבעון ב-3.1 מיליון שקל, ירידה של 38.9% בהשוואה לרווח נקי של 5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

חברת טלדור מערכות מחשבים, ספקית מובילה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, מדווחת על הכנסות של 191.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2012 - גידול של 3.1% לעומת הכנסות של 186.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הגידול בהכנסות מקורו בהמשך צמיחה עקבית בהכנסות מגזר התקשורת והתשתיות, המהווים הרבעון כ-43% מסך הכנסות החברה בהשוואה לכ-41% ב-2011 וכ-36% מסך הכנסות החברה ב-2010. כמו כן, ובמקביל, פעלה טלדור להרחבת תמהיל הפתרונות במגזר המערכות שאפשר לחברה להתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים והתחרות הגוברת.

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון ב-6.3 מיליון שקל, ירידה של 26.6% בהשוואה לרווח תפעולי של כ-8.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. טלדור ממשיכה לקדם מהלכי התייעלות כדי למקסם את הצמיחה בפעילות, תוך צמצום ההוצאות התפעוליות.

הרווח הנקי של טלדור הסתכם ברבעון ב-3.1 מיליון שקל, ירידה של 38.9% בהשוואה לרווח נקי של 5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "למרות התנאים המאתגרים בשוק הצליחה טלדור לשמור על מגמת הצמיחה בהכנסותיה. הצלחת פעילות מגזר התקשורת ותרומתה לצמיחת החברה מהווה הוכחה נוספת לחשיבות שבאספקת סל שירותים מלא ללקוחותינו וליכולתה של טלדור לפזר סיכונים ולנצל טוב יותר את תנאי השוק המשתנים".

"רכישת גלאסהאוס הצטרפה לרכישה מוקדמת יותר השנה של טריבייס המחזקת את יכולותיה של טלדור בתחום הענן וה-Big Data. אנו צופים כי תרומתן של גלאסהאוס וטריבייס יבואו לידי ביטוי בתוצאות של טלדור ברבעון השלישי והרביעי השנה - הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח - ויסייעו לנו לחצות את רף 1 מיליארד שקל הכנסות במהלך שנת 2013".