חיסול פלילי ברחובות: הרוג ופצוע קשה בירי מרכב חולף

בתום מאמצי ההחייאה של מד"א נקבע מותו של אחד הצעירים, גבר כבן 34 ■ חברו, כבן 22, פונה במצב קשה לבית-החולים קפלן

רצח ברחובות: שני צעירים נורו בשעה שנסעו ברכב בדרך יבנה בעיר. אחד מהם נפצע אנוש ומת כעבור זמן קצר, השני פונה לבית-החולים במצב בינוני עד קשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

כוחות גדולים של משטרה ומד"א הוזעקו הלילה לרחוב דרך יבנה בעקבות דיווח על אש שנפתחה על כלי רכב. הפרמדיקים החלו לטפל בשני נפגעים שהיו בתוך הרכב, שנורו מספר פעמים בפלג גופם העליון.

בתום מאמצי החייאה שנמשכו זמן קצר, נקבע מותו של אחד הצעירים, גבר כבן 34. חברו, כבן 22, פונה במצב קשה לבית-החולים קפלן הסמוך, כשהוא סובל מפגיעות ירי בפלג גופו העליון ובגפיים.

"שמעתי יריות, עצרתי וראיתי רכב עם שני אנשים פצועים", סיפר עד ראייה במקום. "זה לא רחוב ראשי, אבל הוא יחסית הומה בשעה הזאת. הרבה אנשים מתאספים. נראה שרכב שעבר במקום ירה לעבר הרכב העומד".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר ככל הנראה בחיסול וניסיון חיסול על רקע פלילי. הירי בוצע על-ידי אלמונים שנסעו ברכב חולף ונמלטו מהמקום במהירות לאחריו.

ירי צפונית לירושלים

סמוך לשעה 1:30 בלילה התקבל דיווח על אירוע אלים נוסף, כש-3 נערים בני 18 שנפגעו מירי הובאו למחסום חיזמה צפונית לירושלים. השלושה, תושבי מזרח ירושלים, נפגעו במהלך קטטה לאחר ששבו מחתונה באחד הכפרים הסמוכים.

פרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול ראשוני וביצעו באחד הנערים החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. שני נערים נוספים נפגעו מירי בפלג גופם העליון ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית-החולים שערי צדק בירושלים במצב בינוני.