קבוצת רכישה בהרצליה פיתוח: 2.47 מיליון שקל לקרקע

דובר בפרויקט העתיד לכלול 15 יחידות דיור ברחוב וינגייט 37-35, בסמוך לכיכר דה שליט, מלון השרון והרחוב הנחשב ליקר ביותר בארץ גלי תכלת ■ על פי אתר רשות המיסים, עלות הקרקע לקבוצה עמדה על 37.12 מיליון

קבוצת רכישה המורכבת רובה ככולה מתושבי חוץ מקימה פרויקט מגורים חדש בהרצליה פיתוח. מדובר בפרויקט העתיד לכלול 15 יחידות דיור ברחוב וינגייט 37-35, בסמוך לכיכר דה שליט, מלון השרון והרחוב הנחשב ליקר ביותר בארץ גלי תכלת. הקבלן המבצע בו בחרה קבוצת הרכישה היא חברת 'עץ השקד'.

השטח אותו רכשו חברי קבוצת הרכישה בתחילת 2010 משתרע על 2.3 דונם. על פי אתר רשות המיסים, עלות הקרקע לקבוצה עמדה על 37.12 מיליון שקל מה שמשקף שווי של כ-2.47 מיליון שקל לקרקע ליחידת דיור. בחישוב של עלות בנייה ממוצעת העומדת על כ-4000 שקל למ"ר, עולה כי דירה ממוצעת בפרויקט כולל מרכיב הקרקע תעלה לקבוצת הרכישה למעלה מ-3.3 מיליון שקל.

תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות גן, דירות בקומה הראשונה ודירות פנטהאוז. גודל הדירות ינוע בין 141 מ"ר לבין 270 מ"ר שטח עיקרי, בתוספת מרפסות בנות 47 מ"ר עד 75 מ"ר. בדירות הגן גודל הגינות ינוע בין 97 מ"ר ל-200 מ"ר. אכלוס הפרויקט צפוי לרבע האחרון של 2013. הפרויקט עתיד לכלול גם חניון בן 30 חניות.

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל רוני אלרון, והוא כולל עיצוב פנים של המעצבת סיון פלג, ומטבחים וריהוט מבית מעצב העל, ג'יורג'יו ארמני. הפרויקט מנוהל על ידי חברת אלרון לדרמן בע"מ, כשחברת ארמני-קאסה נבחרה כמי שתספק את המטבחים וחלק מהריהוט.

מנכ"ל חברת "עץ השקד", אבי מנדלר, אמר לאחר הבחירה בחברה כמבצעת הפרויקט: "מדובר בפרויקט היוקרה השני שמבצעת עץ השקד בהרצליה פיתוח. הפרויקט הראשון שבנינו, ברחוב הלני המלכה, פתח לנו את הדלת לאזור היוקרתי הזה".