בכיר בפלאפון: "הלקוחות לא ממהרים לנטוש"

"כל לקוח שמתקשר לשירות הלקוחות שלנו רוצה שנשמר אותו. הוא לא רוצה לעזוב אלא להישאר" ■ מסביר: "היקף הניודים הוא מה שחשוב, ולא כמה לקוחות יש למתחרות החדשות. הנתונים מראים שיש מעט מאוד ניודים לחברות החדשות"

"כל לקוח שמתקשר לשירות הלקוחות שלנו רוצה שנשמר אותו. הוא לא רוצה לעזוב, הוא רוצה להישאר. הרוב המוחלט של הלקוחות מקבלים הצעה משופרת ונשארים" - כך אומר היום (ב') ל"גלובס" גורם בכיר בקבוצת פלאפון, לאור התחרות העזה בשוק הסלולר עם כניסתן של החברות החדשות, הוט מובייל וגולן טלקום, שהציעו הצעות אטרקטיביות במיוחד - 89 ו-99 שקל בהתאמה לחבילת "הכול כלול".

לדבריו, "היקף הניודים הוא מה שחשוב, ולא כמה לקוחות יש למתחרות החדשות. הנתונים מראים שיש אצלנו מעט מאוד ניודים לחברות הסלולר החדשות".

עוד מוסיף הבכיר כי "משיחות עם לקוחות וממחקרי שוק, ניתן לראות בבירור שהמעגל הראשון של הלקוחות שעוברים להוט מובייל הם עובדים ובני משפחותיהם. אין לנו יכולת לשמר לקוחות שלא מתקשרים אלינו, אבל כאלה שקיבלו הצעה של 119 שקל ו-139 שקל לחבילה ללא הגבלה, לא ימהרו לעזוב אותנו, במיוחד כשהם קוראים ורואים שהחברות החדשות עדיין לא הבשילו ושיש להן בעיות".

בעיית המפעילים הווירטואליים

לפי ההערכות בשוק, בתוך כ-3 שבועות צפויים השחקנים החדשים להשלים את היקף המצטרפים מהמעגל הראשון והשני (בני משפחה, ספקים, עובדים וכו'), ורק לאחר מכן ניתן יהיה לראות את יכולת הגיוס האמיתית שלהם.

אתמול (א') פורסם ב"גלובס" כי מפעילי ה-MVNO (מפעיל וירטואלי) נקלעו לבעיה קשה, וספק אם במודלים הנוכחיים יש להם זכות קיום. המחירים שלהם כוללים תשלום קבוע של 17 או 18 שקל ו-17-18 אגורות לדקת שיחה, בעוד שבהוט מובייל למשל המחיר עומד על 10 אגורות לדקת שיחה ו-10 אגורות להודעת SMS. במצב כזה, ברור שמדובר בהצעה אטרקטיבית יותר שמקשה על השחקנים הווירטואליים לגייס לקוחות.

מפלאפון לא נמסרה תגובה לידיעה.