מליסרון גייסה כ-695 מיליון שקל בהנפקת אגרות חוב

המכרז להנפקת אג"ח ד' נסגר בשיעור תשואה של 2.55% והמכרז להנפקת אג"ח ה' נסגר בשיעור תשואה של כ–3.4%

חברת מליסרון השלימה בהצלחה הנפקת אגרות חוב וגייסה במסגרתו כ-695 מיליון שקל. סך הביקושים של ההנפקה הגיעו לסכום כספי כולל של כ-818 מיליון שקל.

במסגרת ההנפקה, מליסרון ביצעה הרחבה של 2 סדרות אג"ח קיימות, אשר דורגו בדירוג AA- על-ידי מעלות. אג"ח מסדרה ה' צמודה למדד, אשר עומדת לפדיון בתשלומים חצי שנתיים בין השנים 2012 עד 2020. המח"מ של הסדרה עומד על כ-6.2 שנים. אגרות החוב הוצעו למשקיעים בתשואה מקסימלית של כ-3.6%, אך לאור הביקושים הגבוהים המכרז הסופי נסגר בשיעור תשואה של 3.4%. סך התמורה (ברוטו) בגין ההרחבה של הסדרה הסתכמה לכ-684 מיליון שקל. יצוין כי סדרת האג"ח מגובה בשעבוד בדרגה ראשונה על מתחם הקריון.

הסדרה השניה היא אג"ח סדרה ד' צמודה למדד, אשר עומדת לפדיון בתשלומים חצי שנתיים בין השנים 2012 עד 2017. המח"מ של הסדרה עומד על כ-2.6 שנים. אגרות החוב הוצעו למשקיעים בתשואה מקסימלית של כ-2.87% והמכרז הסופי נסגר בשיעור תשואה של כ-2.55%. סך התמורה (ברוטו) בגין ההרחבה של הסדרה הסתכמה לכ-11 מיליון שקל.

אגרות החוב שהונפקו תירשמנה למסחר בבורסה אך יהיו חסומות למסחר למשך חצי שנה ולאחר תקופה זו יחולו עליהן מגבלות על מכירה חוזרת.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות אקסלנס נשואה חיתום, פועלים אי.בי.אי, כלל פיננסים, מנורה-מבטחים, ברק קפיטל ולאומי פרטנרס.